Rīgas 64.vidusskola - Psiholoģiskais terors
Neļaujiet pirmklasniekam sāk savas skolas gaitas 64.vidusskolā. Mana meita ir ieguvusi tādu psiholoģisko traumu, ka bērns patreiz apmeklē psihologu, dzer zāles ir novests pirmsepilepsijas stāvoklī un ir tuvu nervu sabrukumam. Par to liels "paldies" pedagoģei (nosacīti) Rudītei Pētersonei par viņas bezpersonisko attieksmi pret bērnu. Ja jau bērns baidās pat muti vaļā vērst, lai ko skolotājai pajautātu, tad vienkārši nav komentāru. Ja bērnam ir radies riebums pret skolu jau 1.klasē, tas nav normāli.
Komentāri (43)
sii skola suukaa
Pedobear, Tu tur laikam praksi izgāji kā apkalpotājs, ja? :D :D :D :D
varētu būt, ka tiem bērniem, kuriem ir sarežģīts raksturs vai problēmas ar pašdiciplīnu ir grūti šajā skolā mācīties, jo prasības ir augstas...
ja mājās ģimenē viss ir kārtībā, tad traumām skolā nevajag būt...
kā mamma var zināt par pirms epilepsijas stāvokli? vai viņa ir daktere? vai nu epliepsija ir, vai nu tās nav.
tas pats attiecas uz nervu sabrukumu. šeit izkstās, ka drīzāk mājās ģimenē ir problēmas un bērnam ir grūti mācīties.
protams nav izslēgts otrs varinats, ka skolotājs ir skarbs un bargs.
lai vai kā, tur kur augstākas prasības, augstāks rezultāts.
protams, problēma, iespējams, nav tikai skolotājā, bet arī bērnā. Jo kā tad pārējie skolēni varēja paciest to skolotāju un tikt tālāk, bet Jūsu meita nē? Un ticiet man- ir dzīvē brīži, kam jātiek pāri un ja viņa to nevar izdarīt 1. klasē, tad viņa nespēs tikt ar to galā visu mūžu. 64. vidusskolā ir prasīgi skolotāji un tā ir bērna problēma, ka nespēj viņu prasības izpildīt. ja nebūtu tādu skolotāju, arī skolas līmenis nebūtu tik augsts.
Pateicoties disciplīnai, skolēni pabeidz mācības ar ļoti labām sekmēm.
Varu teikt, ka šajā skolā arī vecākus, ne tikai bērnus, noved līdz vājprātam. Tika bezpersonisku un negatīvu attieksmi es pirmoreiz sastopos. Ja tavs bērns neatbilst viņu "standartam", tiks pieliktas visas pūles, lai viņu iegāztu visos veidos. Tā nav nekāda motivācija, lai uzlabotu sekmes un iegūtu labākus rezultātus. Ja jūsu bērns ir atšķirīgs, tad šī skola nav priekš Jums. Tur ņem tikai "Standartu".
pats sen sen pabeidzu šo ārprāta vietu pabeidzu ar privātskolotāju palīdzību, šinī skolā valdīja princips ja tu kaut ko nesaproti vai netiec programmai līdzi tad tās ir tavas problēmas skatos pēc komentāriem kad nekas te nav mainījies . Manās atmiņās uz visu mūžu ir palikuši dažu pedagogu uzvārdi kurus ja kādreiz satiktu vēlētos scvndlbheoprigjhijv... . Visā visumā skola bija stingra ja jūsu bērns ir tizls botāniķis tad šī vieta ir kā radīta viņam.
p.s. Turpinot mācības augstākās mācību iestādēs sapratu ka mācīties nav jābaidās un dažreiz tas pat ir jautri, tas priekš manis bija liels pārsteigums . 64. sagrauj par to visus priekšstatus .
nezinu, ko darīt, lai panāktu skolotājas Guntas Stūrmanes atlaišanu, jo viņa ir 1)izcili nemākulīga un neprofesionāla skolotāja - stundās TIKAI lasa CITU cilvēku veidotas prezentācijas) (es kā 12.klases skolniece mēdzu zināt vielu labāk par viņu); 2)cilvēks, kuram, cik varu noprast, vienkārši riebjas bērni un jaunieši. Cits tonis kā bļaušana viņai NEEKSISTĒ, viņa vairākas reizes ir apgalvojusi, ka no dažiem skolēniem viņai "vemt gribas" (ļoti profesionāla rīcība), jo meitenes bija uzvilkušas ne viņas modei atbilstošas kleitas uz Ziemassvētku balli. :) un, izcilākais gadījums - reiz skolotāju dienā man palūdza palikt uz pasākumu skolotājiem, kur man ievadā bija jānospēlē skaņdarbs uz klavierēm. nerunājot par to, ka skolotāji vispār neapklusa un sarunājās tā, it kā es tur nemaz nespēlētu, Stūrmane skaņdarba vidū pienāca man klāt un pateica:"Vai tu varētu lūdzu spēlēt klusāk, visiem skolotājiem ausis plīst pušu". (pievērsiet uzmanību, ka to saka cilvēks, pēc kura stundām pirmo solu sēdētājiem sāp galva no viņas kliegšanas), es tiešām biju ļoti ļoti šokēta. skola varētu būt forša, ja vien nebūtu Stūrmanes diktatūra, kā arī pārējā drebelīgā vadība, kura raud un vaimanā ikreiz, kad kaut kas ir citādāk, nekā ieplānots. kā minēts, skolā tiešām labākie cilvēki ir tie, kas kā muļķi zubrās un kuriem vispār nav savs viedoklis.
Rudīte Pētersone - ja man neviļ atmiņa, tad tā bija mana vācu valodas skolotāja :D Tā ir kompleksaina būtne - lika sliktas atzīmes par to, ka vien viņai kaut kas nepatika - kā tu skaties, uz kurieni skaties utt... :) Bet ko nu var gribēt no skolotājiem - viņiem mazas aldziņas, grūts darbs ar skolniekiem :).
Es šogad mācīšos 11.klasē. Piekrītu, skola ir ļoti grūta un stingra, ar saviem noteikumiem un prasībām. Taču, lai cik ļoti viņi, es atvainojos, mūs "drāztu", gala eksāmeni liekas kā ja pildītu parastu darba lapu. Mūs ļoti stingri vērtē, reizēm liekas, ka tas nav normāli. Taču tad es sapratu, ka vaina ir pašos skolēnos. Ja mēs necenšamies, skolotājas darītā, lai paliek grūtāk, jo tikai tā mēs kaut ko sākam darīt. Lai cik šī skola ir stingra, esmu ļoti pateicīga par skolotāju veltīto laiku mums, jo šī ir viena no retajām skolām, kurai tiešām ir svarīgas bērnu sekmes. Un māmiņas, es iesaku laist savu bērnu šajā skolā, jo jums nebūs par ko uztrakties, jo jūsu bērns noteikti noliks visus eksāmenus un tiks nodarbināts dažādās aktivitātēs. Paldies! :)
sveiki! es savus bernus nekad nesutitu 64 vidusskola, lai ari vina ir atdzita par labako. man ir sliktas un pat nepatikamas atminas kad pati macijos tur 80 gados, Lace tagad ir direktores vieta, bet tad vina bija vietniece, laikam par skolotaju vinu nosaukt nevareja...teroriste, !! vina medza skaidri izradit visiem savas nepatikas uz skoleniem, it seviski tie kas vinai nepatika, tie kas nebija parak gudri matematika, vinas seja vareja lasit atbildi uz visu, ka vina runaja ar manu mammu, tani diena kad es nemu ara dokumentus no skolas, jo es nevareju vairs tur izturet, vina izturejas pret manu mati ka pret pameslu, man bija kauns, un man joprojam ir kauns, par tadam skolotajam ( tagad jau direktorem ) man ir nepatikami uz vinu skatities!!! savu bernu es nekad uz tadu skolu nesutitu kamer tur saimnieko Laces kundze.
Es pati eju šajā skolā, 7. klasē.Esmu mācijusies jau no pirmās klases.Skola ir ļoti laba.Ja bērns nevar samierināties ar skolotāju, tad varēja iet pie klases audzinātājas un visu izstāstīt.Man skolotāja Rudīte Pētersone arī mācīja dabaszinības.Ļoti sakarīga skolotāja.Man bija labas atzīmes, visu sapratu, kad prasīja jautājumu, atbildēja skaidri un gaiši.Visa klase bij aapmierināta.Protams, tad kad viņa par kaut ko sabļāva, tad visiem viņa jau kaklā sēdēja, bet skolotājām nav jābūt kā draudzenēm.Skolotājiem galvenais ir iemācīt bērniem.Negribu būt ļauna, bet ta bija bērna vaina, ka nevarēja atbildēt uz jautājumu.
Kad bij avecāku sapulces un vecāku dienas, tad jau jūs varējāt izrunāties ar skolotāju un pateikt, ka jūsu bērns ir ļoti kautrīgs un, ka nevajag pārāk bāzties sejā.Es arī biju kautrīga sākumskolā un mamma pateica visām skolotājām, lai man pārāk neuzbāžas.64. vidusskola ir labākā vidusskola Latvijā un otra labākā skola Latvijā.Bet tad kāpēc citiem bērniem nav pirmsepilepsijas stāvoklis?Un kāpēc jūsu bērns ir vienīgais?Jo bērnam vienkārši nav stipri nervi un nepatīk, ka kāds ar viņu runā...tas ir viss ko varu pateikt, jo man un manam brālim skola ļoti patīk, skolotājas māca ļoti labi un nevienam nav bijis nervu sabrukums...Mazliet pārspīlējāt.
dzivoju arzemes jau vairakus gadus, man ir divi berni 8 un 4 gadi, skolas un skolotaju attieksme pret berniem ir daudz citadaka ka LV. berns ir individs un nevis skolnieks. ari skolotaju attieksme pret vecakiem ir attieksme ar cienu, nevis ka pret pieauguso kam ir berns musu skola. ja kads berns ir izdarijis ko sliktu vai pateicis ko netaktisku, vinu nekaunina visas klases prieksa, un nekaunina visas vecaku sapulces prieksgala. ne lai ari ko jus teiktu vai ari kam nepiekristu Latvijas skolotajiem vel talu lidz limenim, kam vini skatisies uz berniem ka uz berniem, un spes piedot vinu berniskigas kludas, nevis izliks uz visspuseju apemieklu visas skolas prieksa, un skolotaja ienaks klase ar smaidu un skatisies uz visiem berniem ar vienadu skatu, nevis sortes "gudrajos" un " mulkos" ar cienu mamma Zviedrija kas macijusies 64
ieejot šajā skolā, la bērns stātos 10 klasē, dzirdu divu pedagogu( vīrieša un sievietes) dialogu, Ceru, ka neviens no malas netiks iekša, otrs- es arī, tādēļ uzdevumus iestājpārbaudījumā saviem bērniem iedevām, bet aizliedzām nodot citiem!! Ko tas liecina par klimatu skolā, kaut vai starp pedagogiem! Pedagogi veido mūsu bērnu personības!!!
Mēs viens otru mīlējām 8 gadus. Tie bija manas jautrās jaunības un skolai - pārbaudījumu gadi. Mums negāja viegli, nu, laiki jau ar* bija citi. No patreizējiem *učukiem* nevienu neesmu pat ar ausu galu dzirdējis, *nebakurnuvēl* pat sapinos matījis. Vienīgi direktori, Lāci atminu, ar rēķināšanu nevienam miera nelika !!! Un vispār, tanī stulbajā skolā BIJA JĀMĀCĀS !!! Kā tagad atceros - ķīmijā Zeidaka, alg/ģeom - Kleimane, L.v/lit. - Skuja . Anglenē - Grauziņa, ak dies*!
Godīgi sakot, dzīve pamētāja, 9.klasē iestājos vakarenē un pabeidzu 11.klasi īpaši neiespringstot. Neteikšu, ka bieži tur valkājos, nebija īpašas vajadzības. Palīdzēja astoņos gados ie-*betonētie* pamati.
Ja kāda no *sirmajām* skolotājām iedomātos, kurš raksta, droši vien justu tādu nejauku šermuli... BET ES JŪS VISAS ATCEROS!!! Un tāpēc novēlu visām JUMS, lai laba veselība un atceroties 74.gada pirmziemniekus čutku pasmaidīt...
Interesanti bija izlasīt komentārus. Pats gāju un bērns iet.
Tā ir taisnība būt par teicamnieku 64. vsk. ir vieglākais ceļš :). Tikai spēcīgakie raksturā varēja saglabāt viduvējas atzīmes un līdzsvaru starp indivīdu un sistēmu. Grauziņu atceros un pieminu, vieglas smiltis: pati mācijusies skalu gaismā, mani pagodināja ar teicienu, ka dēļ tādiem kā es, viņai uz 3. stāvu ūdenim nav spiediena - droši vien varu piekrist:). Artikulus nevar iemācīties/iekalt tiem jābūt asinīs. Klasē tev prasa angļu vārdiņus, tev paveicās tu pirmo zini, otro nē "3", tad nezināmais vārdiņš tiek prasīts pa vienam pus klasei un ja nezin "2". Stundu pabeidzām ar 15 x2 un kādi 2x3 nu ja kāds dabūja 4 tad tie bija svētki un visi ar "pačotu" rādija ar pirkstu, kā vinnējusi "eurolotto", zēnus ar "4" neatceros:).
Interesanti bija izlasīt komentārus. Pats gāju un bērns iet.
Tā ir taisnība būt par teicamnieku 64. vsk. ir vieglākais ceļš :). Tikai spēcīgakie raksturā varēja saglabāt viduvējas atzīmes un līdzsvaru starp indivīdu un sistēmu. Grauziņu atceros un pieminu, vieglas smiltis: pati mācijusies skalu gaismā, mani pagodināja ar teicienu, ka dēļ tādiem kā es, viņai uz 3. stāvu ūdenim nav spiediena - droši vien varu piekrist:). Artikulus nevar iemācīties/iekalt tiem jābūt asinīs. Klasē tev prasa angļu vārdiņus, tev paveicās tu pirmo zini, otro nē "3", tad nezināmais vārdiņš tiek prasīts pa vienam pus klasei un ja nezin "2". Stundu pabeidzām ar 15 x2 un kādi 2x3 nu ja kāds dabūja 4 tad tie bija svētki un visi ar "pačotu" rādija ar pirkstu, kā vinnējusi "eurolotto", zēnus ar "4" neatceros:).
Pabeidzu 2008. gadā, bet atceros visu tā it kā tas būtu bijis vakar - Rudītei Pētersonei es nepatiku vienkārši tāpat - lika sliktas atzīmes, aizrādīja par lietām, ko es nedarīju - it visā redzēja tikai manu vainu - nekad neaizstāvēja, kad man kāds darīja pāri. Kad tu esi maziņš pirmklasnieks - tev liekas - ka tas ir normāli, ka tu tādu attieksmi esi pelnījis, bet tad tu izaudz un saproti, ka tai sievietei ir tik daudz kompleksu - tādēļ, viņa izvēlējusies strādāt skolā - jo var darīt pāri mazajiem.
Pabeidzu 2004. gadā (nolauzu visus 12 gadus), bet, cik dzirdu no draugu bērniem- nekas daudz nav mainījies. Stūrmane ir absolūts murgs- netaktiska, neprofesionāla tirāne. Ļoti rupji izturas gan pret skolēniem, gan arī pret kolēģiem. Kultūras vēsturē labākā izklaide bija labot viņas pieļautās faktoloģiskās kļūdas.
Izglītības kvalitāte kopumā nav slikta, bet vairāk orientēta uz viduvējību kultivēšanu. Direktores mīluļi ir sportisti, kam daudz kas tiek piedots, kā arī bagātu vecāku izlaistās meitiņas- cacas.
Bērni kas ir kaut kādā veidā "citādi" (no mazturīgām ģimenēm, ar liekā svara problēmām, fiziskie defektiem, piederoši kādai subkultūrai u.t.t.) tiek pakļauti diezgan brutālam teroram no vieaudžu puses. Skolotāji to zina, taču pārsvarā izliekas neko neredzam, kamēr situācija nenoved līdz katastrofai.
Ja jaunietis ir apdāvināts eksaktajās zinātnēs vai mākslā, tad viņam šai skolā izaugsmes nav. Zinu vairākus radošus cilvēkus, kas šobrīd sevi ir pierādījuši kā patiešām talantīgi mākslinieki, kurus direktore vienkārši izēda no skolas par viņu citādību un neierakstīšanos skolas rāmīšos. Draugu puiku, kurš šobrīd sevi parāda kā ģeniāls speciālists matemātikā, ķīmijā un programmēšanā, sākumskolas klasēs gandrīz aizsūtīja uz skolu garīgi atpalikušajiem, jo skolotāja neprata atrast bērnam pieeju.
Pati personīgi esmu stingri nolēmusi savam bērnam šo morālo traumu aiztaupīt un lūkoties pēc citas skolas.
Interesanti pašlaik lasīt visus šos komentārus. Es pati pirms pāris gadiem pabeidzu 64. vidusskolu un joprojām atceros to terroru.
Skola ir ļoti strikta un prasa ļoti daudz no skolēniem, kas mani noveda pie daudzām negulētām naktīm un veselības problēmām. Jebkādas ārpusskolas aktivitātes, kas nedeva nekādu labumu skolai netika atbalstītas. Bija gan labi, gan ne tik labi skolotāji. Stūrmane ir viens no riebīgākajiem cilvēkiem, kuru man ir nācies satikt. Viņas stundas bija pilnīgi bezvērtīgas, jo lielākoties sastāvēja no skolēnu prezentācijām par visdīvainākajām tēmām, viņai nebija ne jausmas,kas viņai būtu jāmāca. Visvērtīgākā stundas daļa bija skaitīt cik kļūdas skolotāja ir pieļāvusi (dažreiz tās pat bija 10 vienā stundas laikā), jo bieži vien Stūrmanei aizmirstas par kuru mākslinieku vai mākslas ēru viņa sāka runāt. Viņa terorizē skolēnus un citus skolotājus, saukājot tos vārdos vai vienkārši bļaujot un tas viss ir pilnīgi pieņemami pateicoties tam,ka Stūrmane ir piesūkusies kā dēle pie Lāces dibena.
Protams,ka skolā bija arī daudzi lieliski skolotāji - Ose, Ābele un Žurilo!
Ja bērnam īsti matemātika, fizika un bioloģija nepatīk tad es šo skolu īpaši neieteiktu (izņemot sportistus, jo tur viņi ir dievi un atļauts viss), jo diemžēl tādi priekšmeti kā Mūzika un Vizuālā māksla netiek ņemti nopietni un direktore pret šo priekšmetu skolotājiem izturās absurdi.