RBSSKALS Serviss - Tautai jāzina savu varoņu vārdi
Iegādājāmies dzīvokli Tīnūžu šosejā 1, Ikšķile. Nedēļu pēc iegādes dzīvokli appludināja lietus. Pirmspārdošanas procesā netikām informēti par nopietniem jumta hidroizolācijas defektiem, kaut arī pārdevējam (SEB meitas uzņēmums Latectus, Valdes priekšsēdētājs Ģirts Grīnbergs, SEB nekustamo īpašumu pārvaldnieks, Jānis Auza) tas bija labi zināms, jo izrādās jau iepriekš iedzīvotāji bija sūdzējušies par noplūdēm un bija pat izsludināts konkurss par jumta remontu. Remontdarbi izrādījās bankai par dārgu. Esošie bojājumi tika aizkrāsoti un aizšpaktelēti, acīmredzot, ar mājas apsaimniekotāja RBSSKALS Serviss (bijušais atbildīgais par māju Imants Rubenis) palīdzību un dzīvokļi izlikti pārdošanā. Pārdevēja mākleris Oberhaus nekādu informāciju par esošajām problēmām nesniedza.
Dzīvokļa stāvoklis turpina pasliktināties pēc katras lietusgāzes. Ar kavēšanos sāktie remontdarbi ir nekvalitatīvi.
Sīkāka informācija šeit: http://tinuzusoseja1.blogspot.com/
RBSSKALS Serviss: Reaģē uz visu, jebkad un jebkur.
Viens no daudzsološākajiem apsaimniekošanas uzņēmumiem Latvijā. Lūk, ko viņi sola: “Izvēloties RBSSKALS Serviss par savu apsaimniekotāju, Jūs iegūsiet apsaimniekotāju, kurš spēj strādāt jebkurā Latvijas reģionā, saņemsiet 24h klientu atbalsta servisu, reaģēsim visīsākajā laikā, atrisināsim jebkuru ārkārtas situāciju, kas saistīta ar īpašumu, un saņemsiet personisku attieksmi no mūsu darbiniekiem.”
Realitāte: uz e-pastiem neatbild. Ja atbild, tad pēc 2-3 nedēļām. Uz ierakstītām vēstulēm neatbild. Kopsapulču organizācija haotiska. Praktiskā darbība pavirša. Piemēram, jumta kanalizācijas sistēmu nav tīrījis un pārbaudījis. Atsūtītie darbinieki to nespēj veikt kompetenti.
Komentāri (3)
Jāmaina apsaimniekotājs! Sasauciet sapulci un nobalsojiet par citu labāku mājas pārvaldnieku, bat labāk izveidojiet dzīvokļu īpašnieku biedrību! Paši savas mājas saimnieki! Lielā kolhozā RBSSKALĀ, bez uzraudzības grūti saprast kas un kā notiek!
RBSSKALS Servisam ir nekorekta un nievājoša attieksme pret saviem darbiniekiem un klientiem. Darbiniekiem algas yn nodokļi netiek maksāti. Tiek nodibināti neskaitāmi mikrouzņēmumi, kuros var maksāt samazinātu nodokļu likmi. darbinieki šajos uzņēmumos ir pilnīgi neaizsargāti. Slimības lapas netiek apmaksātas, darba drošība un aizsardzība nekāda, kā rezultātā cilvēki gūst traumas. Lai nebūtu jāatbild par savu bezdarbību, darbinieki tiek atlaisti. pienākošās naudas izmaksas var saņemt tikai tiesas ceļā. Uz oficiālām vēstulēm atbildēts netiek. Pieņemot darbiniekus darbā, tiek sniegta melīga informācija par darba apstākļiem, attalgojumu un sociālajām garantijām. Ipaši ar savām pretlikumīgajām darbībām izceļas valdes loceklis Edgars Cerniks. Noteikti rūpīgi izvērtējat, pirms pieņemat lēmumu kļūt par šīs firmas klientu vai darbinieku.
Mani sauc ingus pakers stradaju linezera slimnica rbsskals nbet aizgaju jo netika maksats ka pienakas. Maksa stunda 250 par palatu tirisanu, bet kad jataisa ğeneralas tirisanas tad nekas nemaijnas, tapati suma un vel kad sanjemu pirmo algu man 40 procenti nodokljos aizgaja kamer gailezera vaditaja Anita sev otru algu sarupe, piemaksas netiek izmaksatas un vel tiek nogriestas darba stundas. Stradnieki ir spiesti kluset jo sava vecuma neatradis citu darbu, bet rbsskals izmanto cilvekus ka vergus bezizejas stavokli. Naudas netiek izmaksatas laika. Pad dusastelpa neiksiste pec darba, strada slimnica un visu tiri bet majas brauc netirs ar slimnicas mikrobiem jo rbsskals nav parupejies par stradniekiem un cilvekrtiesibam.