SIA ProVento - Rezerves ritenis ir, bet NAV!
Februārī pie šī tirgotāja iegādājāmies automašīnu Audi A2. Jau sākumā bija dažādas nesaprašanās, piemēram, tas ka sludinājuma cena nesakrita ar cenu lapu, kas atradās aiz mašīnas stikla laukumā, kā arī sludinājumā nekas nebija minēts par papildus maksu reģistrācijai, kā arī par to, ka mašīnai ir vasaras riepas un tehniskā skate arī stāvot laukumā bija pamanījusies beigties. Pēc garām telefoniskām diskusijām ar autoparka īpašnieku cien. Uģi Vītolu tomēr panācām, ka vismaz tiek nomainītas ziemas riepas bez papildu piemaksas, jo februāris taču. Par reģistrāciju gan jāmaksā pašiem un cenu nolaist arī īpašnieka kungs nekādi negribēja un par neprecīza sludinājuma ievietošanu ar nemaz vainīgs nejutās. Bija tikai iemācījies pantiņu, ka melna krāsa esot dārga un stilīga, ka mašīna esot ļoti laba un cena par to nemaz nav augsta un viņš garantējot, ka tehniskā arī noteikt tiks izieta ar pirmo reizi. Mašīnu tomēr nopirkām un pēdējās CSDD darba laika minūtēs paspējām piereģistrēt. Bet izrādās, ka tehnisko ar pirmo reizi tomēr nevarēja iziet, bet tur tādi sīkumiņi gaismās un skaņas signālā patraucēja, kā arī uzliktās ziemas riepas nebija labākajā kvalitātē.
Taču tie visi bija sīkumiņi tas viss aizmirsās ātri vien. Mašīnai protams bija arī rezerves ritenis- viss kā pieklājas. Bet kā beigās izrādījās visu šo laiku par velti tas tika vad;ats līdzi, jo, kad vienreiz dzīvē mašīnai radās vajadzība pēc rezerves riteņa izrādījās, ka tas ir nederīgs- to nemaz nevarēja uzlikt. Ziniet šādās stresa situācijās gan sirds vienreiz dzīvē ir pilna un gribas teikt, ka labāk lai tas ritenis tur nebūtu bijis, tad vismaz zini, ka pats vainīgs nevadāji līdzi un viss.
Bet pats ironiskākais šajā visā ir paša U. Vītola dāsnie komentāri un padomi auto pircējiem dažādos medijos par to kā uzmanīties un izvairīties no krāpniekiem šajā biznesā un kam pievērst uzmanību iepērkoties auto plačos. Taču galu beigās izrādās, ka tā tāda pašreklāma vien ir.
Komentāri (1)
Labdien cienījamais automašīnas pircēj.
Paskaidrosim, kā patiesībā bija ar tām 'nesaprašanām"
1)Cena sludinājumā tiešām nesakrita ar cenu laukumā tāpēc, ka automašīnai burtiski tikko bija samzināta cena, tā tika izlabota sludinājumā, bet laukumā cenu lapu nomainīt vēl fiziski nepaspējām, jo tādas nocenotās mašīnas bija vesela virkne un tām tajā brīdi tika drukātas jaunas cenu lapas. Situācijas precizēšanas laiks bija tieši līdz brīdim, kad turpat no laukuma ienācāt mūsu birojā, kur viss noskaidrojās.
Un Jūs jau bijāt ieradušies skatīties auto sludinājumā redzētās samazinātās cenas rezultātā, ka tā bija ļoti pievilcīga.
2) Sākotnējā neizlabotā cena tiešām iekļāva reģistrācijas izmaksas, bet tā kā tā tika nocenota ievērojami, kas vairākkārt pārsniedza reģistrācijas izmaksas, tad jaunā ievērojami samazinātā cena tiešām neiekļāva reģ. izmaksas, kas tika uzreiz paskaidrots.
3) tehniskā apskate nu nekādi nevarēja būt beigusies, jo šī mašīna vienkārši vēl nebija reģistrēta Latvijā... ??
4)Sludinājumā tiešām netika minētas nekādas riepas, ne vasaras, ne ziemas. Mašīna bija tāda, kāda tā atvesta. Tādas lietas parasti noskaidro un precizē telefoniski reizē ar jautājumu, -vai mašīna vēl ir pārdošanā ?
5)Situācijā, kad šīs mašīnas samazinātā cena bija apm 15-20 % zem tā brīža tirgus cenas, mēs tiešām vairs nebijām gatavi vēl vairāk samazināt cenu. Bet riepas Jūs tomēr pierunājāt uz mūsu rēķina uzlikt, kuras speciāli nopirkām, jo pašiem tāda izmēra uz vietas nebija. Iepirkums bija Ls 60 par 4 gab.
6) ja gribam būt godīgi, tad mūsu pantiņš nebūt nav un nebija par krāsām, kaut gan melnās krāsas dēļ šis modelis tiešām ir labs, bet gan par tehnisko apskati, jo parasti visi par to jautā. Un mēs Jums nevis apsolījām, ka tā izies apskati 100%, kā Jūs apgalvojat savā sūdzībā, bet "pantiņš" par apskati ir bijis, bija un joprojām ir šāds, ka -" parasti 80-90 procenti automašīnu, kas nav brauktas Latvijā tehnisko iziet ar pirmo reizi. Mēs negarantējam kāda stūres šarnīra vajadzību nomainīt, vai bremžu klučus t.i. sīkumus, bet kopumā mašīnai jābūt labai un atbilstošai ceļu satiksmei."
Tehnisko apskati mūsu uzņēmums garantē gadījumos, kad pirmā lielā apkope, kas jāveic katrai mašīnai uzsākot ekspluatāciju Latvijā tiek veikta mūsu servisā. Tādā gadījumā, ja tehn. apskatē konstatē bojājumus, tad mēs tos novēršam uz sava rēķina. Jūs par to tikāt informēti, bet apkopi tomēr pie mums neveicāt.
7) Par nepareizu rezerves riteni mūsu uzņēmums tiešām atvainojas par sagādātajām neērtībām. Par Vācijā ieliktu nepareizu rezerves riteni, jo, ja mums būtu prātā nācis, ka šai mašīnai ( tā bija vācu mašīna ) ir nepareizs rez. ritenis, mēs to noteikti būtu nomainījuši pret pareizu, jo saprotam iespējamās sekas un neērtības uz ceļa. Tad jau tiešām vajadzēja to izņemt ārā, lai nav nemaz..
Visiem labi nebūs laikam nekad, bet mēs cenšamies..
Ar cieņu
PROVENTO komanda.