ProVento - Slikta apkalpošana
Lietotas mašīnas ir lietotas, bet apkalpošana; brunete pārdevēja par akumulatoru atbildēja, ka var jau izstumt pa vārtiem vai nopirkt no viņiem pat atsevīšku samaksu, bet , kas tur sēdēja komentē (citēju) "kā Jus domājat mums darī nav ko..." Lai dabūtu informāciju, jāskraida pakaļ. Pro vento ir prieks mums, vai mēs priekš viņiem?
Komentāri (56)
Pro Vento ir reālais kantoris. Es (sev par laimi vai nelaimi) tur noskatīju auto. Parasti ievestie auto ir reģistrēti, un reģistrācija iekļauta cenā, tur nē - klients maksā vēl papildus, kaut arī auto cena nebūt nebija no zemākajām. Ok, tas vēl tā.... uz jautājumu par atlaidi, ir kategorisks "nē!". Pircējs pats ar auti izbraukt nevar, uz diagnostiku var aidzīt (arī par asevišķu samaksu) uz CSDD, bet nekur citur. Par auto pastāstīt neko nevar. OCTA un CASCO ir obligāti jātaisa pie viņiem, kur par OCTA tiek paprasīti 100 ls/gadā... Attieksme tāda "Ko vajag? Kaut kas nepatīk? Nepērc!"
Aizbraucu skatīties mašīnu, ok cena 11000 euro, mašīna iespiesta starp pārējam, tā ka knapi iesēsties var un protams apskatīt neko nevar, iemaksājām 200 euro nākamajā dienā braucam skatīties un pirkt ja viss ok. Nu sākās, auto krāsa no bampera krāsas atšķiras, Uģa Vītoliņa(Pro Vento īpašnieks) komentārs:'' Ko var gribēt pa 11000 euro?" -mans komentārs:"Nepērku jau zapiņu 5 krāsās pa 20Ls" Nu labi, varbūt pārējais ir ideāls. Kad gribēju izbraukt , mani iesēdināja blakus šoferim, un es esot pirmais, kuram tas sagādājis problēmas, ka nedod pašam izbraukt. Vai tiešām es esmu vienīgais kas pirms mašīnas pirkšanas grib ar to izbraukt?Izbraucot šoferis brauca tik mierīgi, ka tāpat neko nevar saprast par auto tehnisko stāvokli, teicu, lai brauc atpakaļ. Protams teicu, ka neņemšu, stūres pastiprinātāja sūknis arī sāka čīkstēt, Vītoliņam pateicu, ka neņemšu, naudu atpakaļa arī nedeva.Nu neko, devos projām un tad sekoja zvans no Vītoliņa ar tekstu: "ja gribēji nolēkt no mašīnas iegādes, tad tā arī saki, nevis meklē iemeslu stūres pastiprinātāja sūknī, jo tas iečīkstējāies no stāvēšanas", es saku: "ko tad pārdevējs man neizskaidroja" Vītoliņa komentārs bija:"KA VIŅŠ IR STULBS" (tas ir domāts par viņa darbinieku) Droši vien par to ka nemācēja man iesmērēt.Seciniet paši par slaveno PRO VENTO un UĢI VĪTOLIŅU.
Vajadzētu to Vītoliņu pārmācīt, tik laika žēl! Pro vento laipni tikai kamēr izspiež no klienta drošības naudu. Tāda sajūta, ka atrodos 90 gadu sākumā, kad naudu nevarēja pārskaitīt, ņēma tikai skaidrā, izdeva kaut kādas kreisās kvītis, apdrošināšanu tikai pie viņu aģenta, preces cena, kura ir internetā atšķiras no tās, ko iekasē un par attieksmi vispār nau ko runāt. Vītoliņš jūtas kā karalis muļķu zemē. Vajadzētu vairākiem apkrāptajiem uzrakstīt iesniegumu Ekonomikas policijai. Sazināties varam pa manu e -pastu - [slēpt]@vp.gov.lv
Tikai ne tur! Ja izvēlaties auto, tad tikai ne tur. Man ir ļoti nepatīkama pieredze ar šo kantorīti. Piekrītu visiem iepriekšējiem rakstītājiem. Un teikšu ka sekretāre pat auto krāsas neatšķir, nerunājot par visu pārējo, bet apkalpošana ir vienkārši zem visām kritikām. FUI!
Man likas cilvēki pasinezin ko grib, jeb precīzak visu pa neko. Ja cilvēks iedomajas, ka pa 11 000eur var nopirkt jaunu a/m tad tā noteikti nebūs vācu. Krasots baperis vai traģēdija... Kā viņi pēc 2 gadu lietosanas var nebūt parkrasoti??? Ja auto tiek lietots!!!
Nedod izrbaukt, kas būs ja poteciālais īpasnieks sasitīs auto? Pro vento sūzēsies sūzības cik slikts ir "Jānītis"??? Cilvēki viekarši iedomajusies ka ir karaļi mulķu zemē un tūlīt ja kads paradīs 11 euro pardevējs uzreiz novilks biksītes ...
P.S.
Es nestradāju pro vento un neko nesu tur pircis.
Mans viedoklis no malas.
Es gan domāju ka šī uzņēmuma darbiniekiem vajadzētu būt atsaucīgākiem, nepērkam taču maizi!
Henrij !!! Tu gan neko nejēdz, tev laikam varēs pat sūdu pārdot un ietāstīt ta tās ir rozes! Infornēju - ja bamperis ir citā krāsā tas vien nozīmē ka mašīna ir sista.
Esat vel redzējuši kādu iestādi kur degvielu iepilda no plastmasas pudeles un tieši nepieciešamo dozu, jo viņi jau zin ka vajadzētu pietikt!:)) Vienkārši pretīga vieta!
Paldies mīlīši, ka devāt informāciju par šo iestādi. Ja pērc lietotu tad ne jau par bargu naudu nodzītu vāģi. Un šeit pieminētie nieka 11 000 eiro arī man tomēr ir liela nauda par kuru piedodiet var iegādāties galīgi jaunu Lada Kalina vai Dacia Sorento. Un izšķiest tādu naudu par auto kurš neizbraukts pēc tam var rādīt brīnumus
labāk nevajag. Dzīvoju provincē un labi vien, ka pietaupīju laiku un naudu nedodoties uz Pro Vento. Uģis televīzijā likās sakarīgs vīrietis, bet tagad skaidrs šajā ekonomiskajā stāvoklī katrs kārpjas pa šo dzīvi kā māk. Un arī viņš acim redzot strādā kā māk. Provinces auto plači tomēr daudz labāki. Gan Cēsīs, gan Limbažos autoplačos Tu vari paņemt autiņu izbraukt. Arī kasko un octa vari pirkt kur gribi. Tā, ka Pro Vento paliec sveiks pie Jums es acis nerādīšu.
Pilniibaa piekriitu un pasmaidu, jo Viitols uzvedas, vai pareizaak neuzvedas, kaa vislielaakais karalis vislatvijas auto tirguu.Noskatiijaam Volvo s60, logaa bija viena cena, bet reali izraadijaas par tuukstoti daargaak.Un tas vina muuziigi paargrieztais giimis, phe.Nekad negribu ar vinu nekaadaas lietaas iesaistiities.Un tiesi taa, ja peerk pie viniem auto, tad smiekliigi, bet pie viniem obligaati arii jaapdrosina.
Tagad saprotu, ko nozīmē citu pieredze un parasta cilvēka redzējums! Es jau taisni muti pavēris klausījos pa TV ProVento šefa tekstus... Likās sakarīgs vecis, nu tāds konkrēts. Paldies komentētājiem - neesmu tik nabags, lai iepirktos tajā firmelē! Kaut autiņu biju noskatījies ne vienu reizi vien.
Pilnīgas muļķības ko te raksta. Normāls kantoris, bet ja paši atnāk jau ar nenormālu negatīvismu, ka viss ir sists, plūdos grimis, visa mašīna kapitāli jāremontē, jāiegulda vēl tik un tik tūkstoši, un šāds paziņojums ir sasveicināšanās vietā, tad var tikai apbrīnot šo darbinieku pacietību pie tā apgrozījuma, kas šajā placī ir bijis un daudziem par lielu skaudību, cik zinu, joprojām ir, bet protams mazāk nekā agrāk sakarā ar krīzi. Pie tam daudzi paši pēc nokritizēšanas un apskatīšanas nopērk šos tik sliktos auto. Pats esmu tur strādājis, aizgāju ne Provento dēļ, bet tas kā potenciālie pircēji izturas pret tirgotājiem, tā nekur, it īpaši Vācijā izturēties nevar atļauties. Tur ir pilnīgi normāli, ka ja pircējs brauc augumā ne pa tēmu vai izturas izaicinoši tip. nauda man ir- esmu karalis, pārdvējs pagriežas un pasaka, ka auto viņam nepārdos vai arī tas jau ir pārdots un palūdz atstāt laukumu. Arī jaunu auto pērkot ne vienmēr varēsi izvēlēties, kur apdrošināt.Būs vien jādrošina kā tirgotājam noteikts. Tā kā visa šī nogānīšana pa lielam izskatās pēc tādām sīkām atriebībiņām, ko šeit palasoties nevar nepamanīt, par to, ka kādā uzņēmumā pastāv elementāra pašcieņas sajūta. Tapat esmu Provento redzējis ļooti apmierinātus klientus, kas nopirktās mašīnas tur arī apkopj un remontē jau ilgstoši, kuru skaits gan ir milzu nospiedošā vairākumā nekā šeit uzskaitītie sliktie komentāri. Tas pa lielam arī ir tas iepriecinošākais. Tā sakot karavāna iet tālāk.. Tāds lūk mans viedoklis no malas.
Savu mašīnu pie Uģa Vītoliņa nopirku 1999 .g .Apkalpoja viņš pats ar savu kolēģi.Apkalpošanā viss kārtībā un korekta.Vienīgi kad atvadījāmies es jautāju cik tad ilgi man tā mašīna kalpos bez problēmām.Uģis Vītoliņš sacīja, kādus divus gadus, bet nu jau iet vienpadsmitais gads un nekādu problēmu.Mašīna ir 1988 gada Scorpio 2, 4 i.
nu jā Vītoliņš jau TV normāli runā utt.. tiešām domāju, ka tie auto ir ar +- ticamu nobraucienu, bet tam vairs neticu.. tagad jau toch katrs ciinas kaa maak. p.s nesen pirku aķi tur. ss.lv ielikuši vienu cenu par mazo japāņu aķi - pie pirkšanas saka Sorry ir tikai tādi un pa 35% dārgāk nekā reklāmā. Protams ka nopirku, un vēl kartes arī neņem - vai ta dzīvojam kādā nošķirtā provincē ka karšu terminālu nevar ierīkot.. kā tad var nopirk jaunas džipa riepas pie vento - tikai naļikā?! kaukāds sviests.. biju labākās domās par šo būdu !!!
Tas mērglis ir Uģis Vītols nevis Vītoliņš kā te visi kļūdaini raksta.
Nesen iemaldījos PROVENTO (jo vienkārši blakus mājām) un izmantoju viņu servisā nelielus pakalpojums. Vienojāmies par cenu, bet, kad auto jau bija uz pacēlāja, cena sāka augt kosmiskā ātrumā. Par katru meistara kustību vēl vajadzēja piemaksāt (varēja tak uzreiz to pateikt), kads atteicos maksāt un teicu, ka pats tad noņemšu to detaļu, man teica, ka to varēs izdarīt tikai ārpus servisa teritorijas. Vēl tas lecīgai īpašnieks saka: es lieku tādu cenu, kādu gribu, nepatīk?? Es viņam jautāju, kapēc tad no sākuma bija viena cena, a tagad kad autiņš jau pa pusei izjaukts pilnīgi cita? Uz ko tas jebanijs lūzeris sāka filozofēt par dzīvi, par mani kā klientu un attiecībām vispār...un beigās piebilda: "es negribu tevi kā klientu šeit redzēt"!! NU labi, ka zobus vispār tam daunim neizsitu...pacietīgi noskaitīju līdz 10, sagaidīju autiņu, samaksāju par ko bijām vienojušies un ČAU!!! Teikšu tā: tas Uģis ir vienkārši izcils kretīns pēc dzīves. aprunājos ar citiem biznesmeņiem, kas viņu pazīst...nu tā arī saka "mažā krāniņa sindroms, vai lecīgs punduris".
Komentētājam Arsenam! Biju liecinieks, kā patiesībā bija ar tām cenām kosmiskā ātrumā. tevi paņēma jau tā ārpus darba laika uz riepu montāžu par norunātu cenu, arī riepām cenu nokaulēji ar tādu lecīgumu un izaicinošu izturēšanos, it kā tas kantoris tev būtu mūžu parādā. Normāli tādus tipiņus kā tu uzreiz vajazdzēja pasūtīt. Kad darbi gāja uz beigām sadomāji, ka jāsāk riteņi mainīt vietām, par ko Vītols norādīja uz izkārto cenrādi, ka pāris latu (laikam 2, -) būtu jāpiemaksā par papildus darbu, vai pašam tas jāizdara citā vietā jo tā jau meistari strādāja teju stundu ilgāk par darba laiku. Vajadzēja redzēt un sadzirdēt tā lecīgā klienta reakciju- sāka ārdīties, ka neko nemaksāšot un sāka neadekvāti uzvesties uz ko Vītols noteica, ka negribētu tādu kā savu klientu.Pie kam riteņus meistars samainīja kā arī naudas maksāšanu Vītols atcēla principiāli, sak, ja spiedīgi ar naudām, tad ar šo varam kaut nedaudz palīdzēt. Nebūtu es to visu redzējis un klausījies videonovērošanas sistēmā, jo biju brīvdienā, vēl nezinam, kurš pa zobiem būtu dabūjis reāli. Nākamajā dienā vaicāju meistaram- vai vismaz viņam ir paldies pateicis vai atvadījies, kur nu, esot iekāpis un aizbraucis neatskatīdamies. Bet tas nekas, zinu, ka arī šis klients brauks apmierināts, jo PROVENTO meistari gan uzsmērē īsto hermētiķi, lai pēkšņi nebūtu mīkstais, kā arī riteņu skrūves iesmērē ar smēru, ko es nekur citur servisos neesmu redzējis darām un ko daudzi klienti atzinīgi ir novērtējuši. Ak, jā un maksājuma kartes šis uzņēmums nepieņem gan un nav tāda likuma, kas liktu to darīt.Un arvien straujāk pieaug to uzņēmumu skaits, kas nepieņem kartes. Tie neskaitāmie pārdotie akumulatoru daudzumi par cenām, kas zemākas nekā internetveikalā iespējami arī tāpēc, ka nav šīs lielās izmaksas par karšu aparātu uzturēšanu. Tad nu jāizvēlas- vai nu cena vai ar karti..
Bijām tur, un apmeklējām autoplaci. Ļoti pretīmnākoša attieksme un Vītola kungs personīgi ņēmās ar auto izrādīšanu. Cenas kā cenas. Kopumā palika ļoti labs iespaids.
Komentētājam Jāzepam:
Skaisti jau tu tagad te lej un slavē Provento, bet atbildi man: kapēc visi vadošie (diemžēl Vītols nav starp tiem) nozares pārstāvji uzskata, ka Uģis ir riktīgs kretīns, ko?
p.s. un starp citu, runā, ka Alise viņu arī krāpj.
Ļoti nepatīkami cilvēki strādā Provento. Es vispār brīnos, ka ir kāds, kas tur vēl iepērkas. Tur vajadzētu priekšā uzlikt plakātu - NENĀKT, jo attieksme ir tieši tāda - ko atvilkies un uzdod te visādus jautājumus.