ProVento - apkalpošana
Добрый день! Хочу высказать недовольство интернет магазину PROVENTO. Хотела приобрести товар, но продавец не говорит по русски. "Мы живем в Латвии" вот его ответ. По закону продавец должен ответить на таком языке, на каком к нему обращаются. Теряете клиентов
Komentāri (11)
Эммммм, я конечно дико извиняюсь, но о таком законе в первый раз слышу, государственный язык это государственный язык, и единтвенный язык на катором обязательно должен говарить персонал, а то что он говарит еще на паре иностранных языках, это уже БОНУС персонала и заведения. Попробуйте приехать в Норвегию и доказать там норвегам что вы клиент и с вами должны по русски говарить :)
da eto marazm nawego gosudarstva ne govoritj na russkom jazike, ponaexala latiwnja s derevenj na russkom ne to 4to ne govorjat, daze elementarnix slov ne ponimajut, oni to i rabotajut v obsluzivanii, tak kak ni obrazovanija, ni stremlenija k 4emu to lu46emu u nix net.ja s4itaju eto problema rabotodatelja-bratj vot takix vot ne obrazovannix ljudej, xotja i ix ponjatj mozno-im platjat kopejki, a oni i radi.
Купи клаву на русском. Уважай других. Глаза сломать можно. Сама про уважение затирает, а пишет translit'ом.
Es personīgi brīvi pārzinu krievu valodu, bet Latvijā dzīvojot es tak neiešu runāt citā valodā. Es arī strādāju apkalpojošajā sfērā. Reāli krievu valodā runāju tikai tad kad tiešām cilvēks ir iebraucējs un nesaprot latviski, bet te dažs labs "kaimiņu cilvēks" visu dzīvi nodzīvojis Latvijā un izliekas ka nesaprot un pieprasa vēl krieviski runāt... Tak ej Tu... tā labi tālu :D Šajā gadījumā es atbalstu provento darbinieku
Labdien.
Paldies par viedokļiem.
Mūsu darbinieks ir rīkojies pareizi, jo saskaņā ar LR likumdošanu apkalpojošā sfērā strādājošiem ir obligāti jāzin TIKAI UN VIENĪGI LR VALSTS valoda.
Ja klients izturas nepieklājīgi, aizskaroši, agresīvi utt, tirgotājam ir likumīgas tiesības VISPĀR NEAPKALPOT šo klientu, kā tas bija šajā gadījumā, kur nu vēl runāt ne valsts valodā.
Pie kam, mūsu uzņēmuma darbiniekiem nav uzlikts par obligātu pienākumu runāt un atbildēt citā valodā, kas nav LR valsts valoda.
Arī šādi mēs palīdzam tiem, kam grūtības apgūt tās valsts valodu, kurā paši dzīvo.
P.S. Šādi retie gadījumi klientu skaitu gan neiespaido.
Ar cieņu
PROVENTO komanda.
Skaidri redzams ka šīs sūdzības autors raisa naida kurināšanu un vel apmelo!
Godīgi sakot, es nebūtu iedomājies rakstīt kādas sūdzības par šo uzņēmumu, bet nejauši izlasot šo sudzību varu pastāstīt savu pieredzi:
Jau kādu labu laiku atpakaļ biju iebraucis šajā veikalā lai nopirk elektroinstrumentu. Stāvēju pie kases, kad veikalā ienāca kāds virietis kurš krieviski prasija palīdzēt viņam atrast kādu lampiņu. Kad viņam uz jautājumu atbildēja latviski, viņš teica, ka nesaprot (un man arī likas, ka viņš tiešām nesaprot), Provento darbinieks viņam atbildēja, ka tad viņam būs jāiet meklēt šo lampiņu citviet.
Likums ir likums, bet man, personīgi, tas jau liekas par daudz? Jums nē, "PROVENTO komanda"?
Labdien.
Paldies par viedokļiem.
Mūsu darbinieks ir rīkojies pareizi, jo saskaņā ar LR likumdošanu apkalpojošā sfērā strādājošiem ir obligāti jāzin TIKAI UN VIENĪGI LR VALSTS valoda.
Saskaņā al likumdošanu, ja klients izturas nepieklājīgi, aizskaroši, agresīvi utt, tirgotājam ir likumīgas tiesības VISPĀR NEAPKALPOT šo klientu, kā tas bija šajā gadījumā, kur nu vēl runāt ne valsts valodā.
Pie kam, mūsu uzņēmuma darbiniekiem nav uzlikts par obligātu pienākumu runāt un atbildēt citā valodā, kas nav LR valsts valoda.
Arī šādi mēs palīdzam tiem, kam izteiktas grūtības apgūt tās valsts valodu, kurā paši gadiem dzīvo.
P.S.
Par konkrēto situāciju stāsts ir tāds, ka ne jau nu kādu sūtīja no veikala ārā uz citurieni, vai tamlīdzīgi. Ja krievu valodā runājošais cilvēks pats izturējās ar nicinājumu, bez cieņas, kas ne reti diemžēl notiek tieši valodas dēļ, tad šāds ir arī iznākums, kāds bija minētajā situācijā.
P.P.S. Šādi retie gadījumi klientu skaitu gan neiespaido.
Ar cieņu
PROVENTO komanda. [slēpt]@provento.lv
29444073, 67598488
Labdien.
Paldies par viedokļiem.
Mūsu darbinieks ir rīkojies pareizi, jo saskaņā ar LR likumdošanu apkalpojošā sfērā strādājošiem ir obligāti jāzin TIKAI UN VIENĪGI LR VALSTS valoda.
Saskaņā al likumdošanu, ja klients izturas nepieklājīgi, aizskaroši, agresīvi utt, tirgotājam ir likumīgas tiesības VISPĀR NEAPKALPOT šo klientu, kā tas bija šajā gadījumā, kur nu vēl runāt ne valsts valodā.
Pie kam, mūsu uzņēmuma darbiniekiem nav uzlikts par obligātu pienākumu runāt un atbildēt citā valodā, kas nav LR valsts valoda.
Arī šādi mēs palīdzam tiem, kam izteiktas grūtības apgūt tās valsts valodu, kurā paši gadiem dzīvo.
P.S.
Par konkrēto situāciju stāsts ir tāds, ka ne jau nu kādu sūtīja no veikala ārā uz citurieni, vai tamlīdzīgi. Ja krievu valodā runājošais cilvēks pats izturējās ar nicinājumu, bez cieņas, kas ne reti diemžēl notiek tieši valodas dēļ, tad šāds ir arī iznākums, kāds bija minētajā situācijā.
P.P.S. Šādi retie gadījumi klientu skaitu gan neiespaido.
Ar cieņu
PROVENTO [slēpt]@provento.lv
29444073, 67598488
Мне стыдно за местных ватников, что всю жизнь живя в этой стране, когда то дальними родственниками оккупировав её, не удосужились выучить единственный, государственный язык. И ещё права качают. Чемодан, вокзал, к Царю!
Provento, atbildiet, lūdzu? Jā esat tik patriotiskie, tad kāpēc firmu nosaucot, izmantojat angļu vārdus? :D Nav patriotiski! Publiskajs "fuj!" :D