PMLP Jēkabpils filiāle - Slikts serviss
Labdien!
Vēlos dalīties pieredzē par PMLP Jēkabpils filiāles darbinieces Diānas B. nekvalitatīvu klientu apkalpošanu. Nesen iesniedzu dokumentus pases nomaiņai. Biju nepatīkami pārsteigts ar darbinieces apkalpošanas stilu: PMLP darbiniece ļoti negribīgi atbildēja uz maniem jautājumiem, jeb vispār ignorēja tos. Pēc noteikta laika ierados pēc pases. Ļoti cerēju, ka mani apkalpos cita darbiniece, bet nepaveicās. Situācijas atkārtojas. Un, gaidot rindā, varēju vērot, ka darbiniece apkalpo citus klientus. Lidzīga apkalpošanas "kvalitāte"... Lūdzu PMLP vadību nosūtīt darbinieci Diānu B. uz kursiem "Profesionāla klientu apkalpošana".
Komentāri (2)
Diānu B. nošaut vai pakart?
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Mums patiesi žēl, ka Jūsu pieredze bija nepatīkama. Noteikti ar darbiniekiem atkārtoti pārrunāsim klientu apkalpošanas standarta ievērošanu.