Pipars Bistro - Drausmīgs serviss
Mūsu mīļākā ģimenes pusdienu vieta pēc šodienas vairāk tāda nebūs. T/c sāga pēc burvīgi pavadītas dienas iebraucām uz pusdienām. Jauns puisis, bez jebkādas vēlmes strādāt bija ļoti rupjš. Sākumā vairākas reizes nesadzirdēja ko lūdzām, tad pārjautāja vairākas reizes. Ok, gadās. Tad man tika aizrādīts ka nepareizi nosaucu gaļas izstrādājuma nosaukumu (kaur ari Cenas ar nosaukumiem bija nekorekti izliktas) , atvainojos un parādīju ko tieši vēlos. Tad pie kases es uzklausīju tekstu, ka nedrīkstēju ņemt paplāti un kādēļ es vispār viņu biju paņēmusi. Atvainojos, teicu ka pārdomāju uz vietas ēst un nogādāšu to atpakaļ. Kad pajautāju vai tas cilvēks vienmēr ir tik rupjš? Protams nav ko atbildēt... Un ejot prom vēl iemeta frāzi ka gaida paplāti vietā.
Tad jautājums-pipara viesi ir suņi kādi? Kas par attieksmi? Pirmkārt, sarunas valoda, otrkārt, kas par attieksmi? Kas noticis ar tik foršu, vienmēr laipnu vietu? Ja cilvēks tik ļoti negrib strādāt uzņēmuma labā, tad varbūt dot iespēju citam darbiniekam? Turpmāk ja redzēsim šo darbinieku, iesim uz blakus esošām vietām pusdienās. Noskaņojums un diena sabojāta galīgi.
Komentāri (2)
bistro ģimene. neka vairāk naudas nepietiek. :D :D :D un vēl ienāk prātā sūdzēties.
Jauniņais nepārmācīts trāpījās :) Tāds turpmāk ganjau nebūs