Pipars Bistro - Uzņēmuma politika???
Es nezinu vai tā ir uzņēmuma politika, vai apkolpojošā personāla viltība vai vienkārši klientu vēlmju ignorēšana. Bet es jau 2 mēnesi nāku katru dienu un lūdzu man ielikt NEDAUDZ kartupeļu, lai man ir vieta māgā arī gaļai un salātiem. “Nedaudz” nestrādā- piekrauj veselu šķīvi. Es pa diviem mēnešiem lietoju vārdus “pusporcija”, “pavisam nedaudz”, “drusciņ" utml. Un gandrīz nekad neieliek mazāk. Un ja palūdzu noņemt mazāk, atbilde: “tā tak jau ir pusporcija!”. Un ja tomēr dabūju pierunāt ielikt mazāk - 3 mazus gabaliņus- pie kases vienalga maksāju, kā parasti. Wtf?
Komentāri (2)
Drīzāk vienaldzība, no darbinieku puses, viņi tur kā roboti strādā un iedziļināties nekur nevēlās, principā ja maksājat vienu un to pašu summu vai nav vienalga cik kartupeļu jums uzliek, apēdiet tik cik lien vēderā un pārējos liekat kabatā :D
Interesanta domāšana. Kasierei vajadzēja izkalkulēt 3 mazu kartupelīšu cenu? Prātiņ nāc mājās! Tāpēc jau arī tirgo porcijas! Citādi būs: "Man 3 mazus kartupelīšus, 4 zaļos zirnīšus, kriksīti gaļas un mērces vietā varbūt vienkārši uzšķaudiet manam šķīvim. Cik tas kopā maksās?"