Taxify - Taxify Slikts serviss

Sveiki. Strādāju jau zem taxify brenda vairāk par trīs mēnešiem. Kad reģistrējos biju noteicis ielūguma kodu, ar kuru izpildot 100 pasūtījumus gan man gan cilvēkam, kas ielūdza ir jāatnāk bonuss 100€. Esmu jau izpildījis vairāk kā 600 pasūtījumu, bet bonusu tā arī nesagaidīju. Bijām rakstījuši uz taxify, bet atbilde bija acīmredzama. No sākuma teica, ka visu pārbaudīs un manuāli atsūtīs. Pēc tam pateica, ka ar nākamo pārskaitījumu ieskaitīt. Jau uz pagājis daudz laika, ar ko viņi atbild Jūs gaidiet.

21.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bolt Support Pārstāvja atbilde 22.01.2019

Sveiki,

Mums ir žēl dzirdēt, ka Jums ir bijusi šāda pieredze. Lai mēs varētu noskaidrot, kāpēc noticis šāds pārpratums, lūdzu, sūtiet ziņu Taxify vadītāju atbalsta centram uz [email protected] vai zvaniet uz +37166164036, lai varam izskatīt konkrēto gadījumu un Jums palīdzēt.

Ar cieņu,
Taxify

J Janka2019 21.01.2019

Komentāri (2)

Slikts serviss

Вызов был в Даугавпилсе. Я ехала одна. Сзади находились два мне не известных человека. Которые бурно разговаривали с таксистом. Разве такое может быть? Так же везли без счётчика..

N Nastasija 13.11.2018
Krāpšana

Никогда не знаешь сколько снимут денег за проезд, в приложении показывала одну сумму и как будто ещё скидка какая то, в итоге денег сняли почти на 3 евро больше. Недоверяю больше этой компании и не буду использовать.

Pievienot komentāru bildei

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes