Bolt - Viltnieki
Mana sieva pasūtīja taksi. Šoferis pieņēma pasūtījumu. Šoferis atcēla pieņemšanu. Bolts viņai par to iekasēja maksu. Tas ir smieklīgi.
My wife ordered a taxi. A driver accepted the order. The driver canceled the acceptance. Bolt charged my wife for that. This is ridiculous.
Komentāri (2)
Kamēr klienti nebūs gatavi maksāt normāli ciparu par pakalpojumu, darbosies tāds lēts šits ar latviski nerunājošiem indiešiem. Ja pakalpojumu var atļauties katrs alkāns, tad tas nav normāli.
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu, pakalpojumu sniedzējam nav tiesību iekasēt maksu par pakalpojumu, kas netika sniegts patērētāja vainas dēļ. Ja Bolt šoferis atcēla pasūtījumu, bet nauda tika ieturēta no klienta konta, tas var būt nepamatots maksājums, kas ir pretrunā ar patērētāju tiesībām.
Klientam ir tiesības pieprasīt pilnu atmaksu, sazinoties ar Bolt atbalsta dienestu caur lietotni vai e-pastu. Ja uzņēmums atsakās atgriezt naudu vai nesniedz pamatotu skaidrojumu, iespējams vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par negodīgu praksi.
Ja samaksa veikta ar bankas karti, patērētājs var mēģināt pieprasīt chargeback procedūru caur savu banku, norādot, ka pakalpojums nav sniegts. Ieteicams saglabāt ekrānšāviņus un visu saraksti ar Bolt, lai nepieciešamības gadījumā būtu pierādījumi.