www.sudzibas.lv Bolt Nepieņemama apkalpošana

Bolt - Nepieņemama apkalpošana

2025. gada 03. februāra vakarā pasūtījām BOLT taksi. Mēs bijām trīs pasažieri, līdzi bija 2 koferi un mugursomas.
Pirmkārt vadītājs neiebrauca autoostas stāvlaukumā, bet gan ceļa malā, kā arī nesasveicinājās. Atverot bagāžnieku, diemžēl, nācās konstatēt, ka tas ir praktiski pilns! Vadītājs sabīdīja bērnu sēdeklīti, mums izdevās ielikt vienu koferi, bet otru pusi bagāžnieka aizņēma lielā zilā WOLT produktu piegādes soma!
Rezultātā mums nācās koferi un visas somas turēt klēpī. Par sagādātajām neērtībām vadītājs pat neatvainojās, tikai smīnēja skatoties kā mēs ar mokām ar visām mantām mēģinam ierāpties mašīnā.
Esmu ļoti bieši lietojusi BOLT pakalpojumus, kas tāds prātam neaptverams notika pirmo reizi!
Iekāpšana notika autoostā, līdz ar ko manus vārdus var apstiprināt tuvumā esošās vairākas video kameras.

7 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (4)

K krāslavietiss 5 st atpakaļ

Normālā gadījumā, ir jābrīdina iepriekš, ka būs daudz mantu un citās valstīs tam pat ir atsevišķi tarifi. Aizrādījums par ēdiena somu un bērnu sēdekli, kuri aizņēma vietu, ir nevietā.

Cūkurgailis 3 st atpakaļ

Pats esi nevietā. Tas nav ar mūsu kultūru saderīgi pagaidām. Sanāk, klienti traucē vadītāja personīgās darīšanas kārtot

K krāslavietiss 3 st atpakaļ

Tās mantas vajadzīgas, lai veiktu darba pienākumos, puika.

Cūkurgailis 3 st atpakaļ

Ja kas, ir pats tāds seriāls "Šis taksists te vairs nestrādās"

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes