EDButterfly SIA - Krāpšana, slikts serviss, drausmīga kvalitāte
Iegādājos par 50€ kompektiņu no SIA Butterfly, īpašniece visiem slavenā instagrama persona Elīna Didrihsone. Atverot kasti biju izbrīnīta, drēbes smaržoja pēc tirgus, nevienas etiķetes par ražotāju, cik grādos jāmazgā utt. Svārkus uzvilku tieši 1 reizi, minēšu, ka svārki man derēja un pat bija brīvi, bet re kā. Sēžot pie stūres aizgāja pa šuvēm. Pirmo reizi redzu, lai drēbes gabals saplīst principa uz pusēm. Es zināju, ka drēbes ir poļu tirgus kvalitāte, bet izdomāju tomēr pasūtīt un izmēģināt , jo viņa nebeidza skandināt par to, cik “kvalitatīvas” viņas ir. Pieminēšu vēl to, ka bildēs šī komplektiņa džemperis bija ar nolaistiem pleciem, bet piedurknēm tā nav jāstāv, plikus pleciņus var nolaist tikai uz bildi. Manuprāt, ir jārada drēbes tā kā tam ir jābūt, šādas bildes ir acu apmāns. Tieši plecu dēļ es vēlējos iegādāties šo, bet iekritu. Meitenes, paskatieties mājas lapu allegro.pl, tur atradīsiet to pašu preci tikai 3-7x lētāk. Svārki ko viņa tirgo par 25€, tur maksā 4€, parkas maksā 30€, klāt viņa piešuj kapuci no lapsas, tad pārdod virs 200€. Drēbes ir copy paste no tās mājas lapas. Dīvaini , ka mājas lapa ir pieejami kādi tikai 20% no viņas drēbēm , pārējo viņa pārdot caur instagramu pat neizvietojot mājas lapā. Jāsagaida laikam pavasaris un jāpaskatās būs gada pārskats. Ka tik uz VID neuzraujas :-) Secinājums : cena neatbilst kvalitātei, nezināma ražojuma un izcelsmes drēbes, pat nevar zināt kā mazgāt šo (nu jau nevajadzēs mazgāt, jo nav velkams), uzrakstot viņai privāti pajautājot par drēbju izcelsmi cilvēks tiek bloķēts, shēma - iepirkt no kāda veikala lētāk , pārdot ar vairāk nekā 100% uzcenojumu. Pat SMS kredīts nav ar tik lielu pārmaksu.
Komentāri (12)
Es arī pirku drēbītes un pat mammīti aizsauc līdz uz SIA buterflay.. Uzmēriju zābakus, pa lielu mans standarta izmērs un viens izmērs mazāk pa mazu. Zābaki loti neērti papēdi kkgan zābaki bija armijas stila. Man sajūta. Kā saka degt papēdis.. Ļoti nepatīkami. Mamma nopirka pa 49 eur kostīmu ar pērlēm velkot bikses mājas un ieskatoties stakle tur bija mēnešreižu pleķi.. Asiņaini nu loģiski kad mr jo sasmerejies un tas skats sievietei nav svešs. Nu izmetam ārā viņa bija šokā... Es pie tam jūtos vainīga ka aizvilkuvinu tur.
Sveiki vēlētos uzzināt vai uzņēmums butterfly var pārdot drēbes bez birkām bez ražotāja bez nekā drēbes nezinu kā mazgāt untt...vai tā drīkst ? Jautājums
Esmu instagramā redzējusi šo veikalu un to, ka daudzas meitenes tur iegādājas drēbes. Izlēmu noriskēt, jo zinu, ka drēbes ir no Polijas un Ali, bet pat Alītī var dabūt kaut ko labu. Negaidīju neko “vaaau”, bet tik sliktu kvalitāti arī nē. Džemperkleita, ko nopirku, sāka velties jau pēc 1. mazgāšanas reizes. 😒 Varbūt tur ir kas sakarīgs, bet tad noteikti ir jābrauc uz pašu veikalu, jāmēra, jāpārbauda visas šuves un kvalitāte uz vietas un obligāti jāprasa čeks. Bet nu es neiesaku tur neko pirkt. Labāk aiziet uz parastu veikalu un par to summu nopirkt drēbi 100 reizes labākā kvalitātē.
J'[aa, drēbes tur ir sliktā kvalitāte. es ieprikos pie viņas kādas trīs reizes un nevienu reizi viņa man neiedeva čeku, ne reizi.
Es ar esmu ievêrojusi,ka čeku nedod!
Un par Poliju tâ ir taisníba!
Mana paziña nu tieši tâdas pašas drébes Polijâ iepérk.
EDButterfly SIA
EDButterfly SIA
Elīnas Didrihsones 50 apģērbu nokrāsas. Ļoti patīk izmantot fotošopu un viena produkta bildes ļoti atšķiras no IG video un bildēm. Maldina patērētājus par patieso apģērbu krāsu.
EDButterfly SIA! Neiesaku uzķerties uz Elīnas Didrihsones veidotajām akcijām, mana pieredze šāda, iepērcies virs 50 euro dāvanā saņem kardiganu! Kardigans pēc bildēm nu ļoti man patika, un iepriekš noskatīta imitācijas ādas jaciņa arī ļooti iepatikusies. Oouu nu pēkšņi tāda skaista akcija iepērkoties virs 50 kardigans dāvanā, kā redzu šo story ņemu rakstu un sūtu šo ādas imitācijas jaciņu, ar domu kad dāvanā saņemšu šo jauko kardiganu. Atnākot paciņai biju ļoti vīlusies, no kardigans ne vēsts! Pievienotajās bildēs mūsu sarakste, un ko saņēmu kardigana vietā! No godīguma ne ziņas no šo dāmu kura sevi reklamē kā godprātīgu uzņēmēju, un pie posta kur bija ielikts par dāvanu nebija nekas minēts par ierobežotu daudzumu un arī story tas netika minēts!
Tātad , nebiju domājusi kad jāraksta būs arī man.
Taču, kvalitāte drēbēm ir ļoti slikta, pasūtīju bikses xs izmeru ar izņemšanu uz vietas. Aizbraucot pakaļ nepaskatijos izmēru,jo nedomāju kad iesmērēs nepareizo izmēru. Atbraucu mājās, nogriezu to butterfly zimiti ,un tikai tad ieraudzīju kad man ir iedotas M izmera bikses, neskaitot jau kad pa visām vīlēm diegi karājās. Protams zvaniju uz veikalu un pieprasiju savu izmeru apmainit, protams kad to nedarija, kā tikai atvainojas par sagadatajam neērtibam un kad esmu bezmazvai pati vainīga kad veikala neparbaudiju vai viņi ir ielikuši pareizo izmeru! Rupji sakot man vienkārši IESMĒRĒJA TĪŠĀM nepareizo izmeru. Nekad mūžā tur vairs neko nepirkšu.
Īstenībā drēbes ir labas, bet serviss laikam pie tā apjoma īsti nestrādā kvalitatīvi. Es ieteiktu pameklēt mazākus veikaliņus, kur meitenes ņemās un tirgo tās pašas drēbes. Nesen uzgāju Valsse. piedāvājums mazs un nedaudz sakrīt ar Elīnas veikalu, bet piegāde un apkalpošana bija jauka. Ir arī meitenes FB pārdod grupās, kas spēj labāk apkalpot klientus, kaut nemaz nav reģistrētas kā uzņēmums, bet cenšas ar visu sirdi.
Arī es biju vīlusies pirkum. Nēsāju M/L izmēru drēbes, ēlējos iegādāties topiņu, tikai divi izmēri bija no kuriem izvēlēties S/M vai L/XL, nu okei, saprotot, ka S/M man nederēs, izvēlos lielāko variantu. Saņemot topiņu, biju nedaudz nošokēta, jo uzvilku viņu tieši tikai pāri galvai, tālāk jau rokas ievilkt nevarēju. Nūu diezvai tas bija L/XL izmērs. Topiņam oriģinālā birka kakla daļā bija nogriezta, kas arī mani pārsteidza. Protams, ka preces atpakaļ nepieņem, naudu neatgriež un tagad arī saprotu kapēc, jo lielai daļai būtu jāatgriež naudiņa atpakaļ.