220.lv - 220.lv/ Bojāta prece
Šī tiešām bija pēdējā reize, kad iepirkos šajā interneta veikalā. Dāvanu atsūtīja saplēstu. Lieki teikt, ka to gaidīju ap 3 nedēļām un nav laiks sūtīt jaunu. Uzrakstīju atsauksmi, kuru noraidīja, jo laikam pārāk negatīva. Neiesaku šeit kaut ko pirkt. Par katru iegādāto preci atsevišķa piegādes maksa. Drausmīgi.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien!
Mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu savlaicīgu preču piegādi un pasūtījumu izpildi, taču pasaules piegādes ķēžu darbības traucējumu un piegādātāju noslogotības dēļ, diemžēl, atsevišķos gadījumos ir iespējama preču piegādes kavēšanās.
Atvainojamies par piegādes laikā bojāto preci.
Ja ir radušās problēmas ar pasūtījumu vai jau saņemto preci, aicinām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centra speciālistiem, kas ir pieejami 24/7 un noteikti centīsies rast risinājumu konkrētajai situācijai.
Šajā situācijā mūsu klientu apkalpošanas speciālists jau sazinājās ar Jums un vienojās par situācijas risinājumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Komentāri (1)
Pasūtījums nr. 13537909
(pārdevējs Boardmax)