220.lv - 220.lv/ Bojāta prece

Šī tiešām bija pēdējā reize, kad iepirkos šajā interneta veikalā. Dāvanu atsūtīja saplēstu. Lieki teikt, ka to gaidīju ap 3 nedēļām un nav laiks sūtīt jaunu. Uzrakstīju atsauksmi, kuru noraidīja, jo laikam pārāk negatīva. Neiesaku šeit kaut ko pirkt. Par katru iegādāto preci atsevišķa piegādes maksa. Drausmīgi.

16.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 16.12.2021

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 16.12.2021

Labdien!
Mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu savlaicīgu preču piegādi un pasūtījumu izpildi, taču pasaules piegādes ķēžu darbības traucējumu un piegādātāju noslogotības dēļ, diemžēl, atsevišķos gadījumos ir iespējama preču piegādes kavēšanās.
Atvainojamies par piegādes laikā bojāto preci.
Ja ir radušās problēmas ar pasūtījumu vai jau saņemto preci, aicinām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centra speciālistiem, kas ir pieejami 24/7 un noteikti centīsies rast risinājumu konkrētajai situācijai.
Šajā situācijā mūsu klientu apkalpošanas speciālists jau sazinājās ar Jums un vienojās par situācijas risinājumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

D Dace Muceniece 16.12.2021

Komentāri (1)

D Dace Muceniece 16.12.2021

Pasūtījums nr. 13537909
(pārdevējs Boardmax)

Pievienot komentāru bildei

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes