Pasuti.lv - Pasūtījums
Zvanot uz norādīto kontaktu tālruni, esiet lūdzu ļoti uzmanīgi ar savām vēlmēm veikt pasūtījumu, labāk veiciet caur internetu, aizpildot formu!!! 1 nedēļu gaidīju pasūtīto produktu, kuru telefoniski sarunājot ar tur strādājošu sievieti, bet varbūt tā bija apkopēja, kas bija tik laipna un pacēla zvanošu telefonu, biju pasūtījis. Un šodien kad pasūtījumam bija jāatnāk (pa dienu vairākas reizes zvanot un pārliecinoties par pasūtīto produktu, man apskaidroja, ka prece tiks atvesta no 13.00-16.00 un teica, lai gaidot, tiklīdz atnāks tā man zvanīšot), zvanu vakarpusē, tā pati sieviete pacēla klausuli un prasot par manu sūtījumu, iedeva telefonu citam vīrietim, kurš mani apgaismoja ar to, ka prece nav atnākusi un sūtījums neesot veikts/reģistrēts.
Esmu ļoti vīlies par to, ka man 1 nedēļu pacietīgi bija jāgaida prece, kura beigās nemaz nav uzsūtīta.
Nav jau mirstama vaina, bet ir vērts tomēr piedomāt par klientu apkalpošanas servisu un personālu kompetenci.
Komentāri (7)
Pasuti.lv vietā jābūt rakstītam "pasūti nahui"
Ej nahuj tu suka bļa!
Smagi ir nonākt pie secinājuma, ka esi lohs!Labāk varēji pasūtīt sev gumijas sievieti pa pastu!
A tu mudak vari nopirkt sev gumijas vīrieti un pist viņu visu dienu uz stacijas laukuma
Tā nodarbe domāta priekš tevis ar skatu uz austrumiem, ja kārtīgi stumsi, līdz ziemai paspēsi nonākt pie robežas!Tur tevi sagaidīs tavi sugas brāļi un pārņems stafeti!
Arturs, Tu bērns gadījumā neesi slims? Šeit pieauguši cilvēki apgrozās - ne tā Tevi bērniņ sapratīs!
Jā slimi cilvēki šeit Latvijā dzīvo, un laikam jau katrā interneta vietnē, kapēc vispār jākomentē komenti un kaut kādi strīdi jāizceļ starp nezin ko, pats šo lasu un brīnos, bet izskatās, ka būtu rakstījis sūdzību autors (izveidojis stulbi slimu monologu), lai gan tā nav.
Vienvārd sakot nav ko piekakāt internetu, ja nav ko uzrakstīt pa tēmu, tad nevajag rakstīt, lai padirs*u priekš tam ir domāts pods.