Parex apdrošināšana - Apdrošināšanas problēmas
Ja popala v avariju, v kotoroj net ni malejshej mojej vini. Policija eto podtverdila. Avtomobilj vinovnogo zastrahovan v Rarex.(k ogromnomu sozaleniju!) S nadezdoj na polnuju kompensaciju prishla v strahovuju firmu (Rezeknenskij filial). Kakovo ze bilo moje udivlenije, kogda "serdoboljnij" nachaljnik filiala ne toljko ne obnadezil, no sdelal vse, chtobi unizitj, oskorbitj i razocharovatj menja. Otkritim tekstom on zajavil, chto na polnuju kompensaciju mne rasschitivatj ne stoit, chto vinovata sama, ehala kak kurica, a vinovnij, esli budet umnim i pri denjgah, sdelaet vinovatoj menja. Na mojo vozmuschenije naschot spravedlivosti rassmejalsja v lico i skazal, chto spraedliv tot, u kogo denjgi. Zvonil v policiju, uznaval podrobnosti avarii i sprashival, neljzja li sdelatj vinu obojudnoj I eto v mojom prisutstvii ! Pochti poltora chasa ja vislushivala ego demagogiju v podobnom stile. V konce koncov on skazal, chtobi ja kopila denjgi i delala remont. Na moju repliku, chto budu obrashchatsja k juristu, otvetil, chto vse juristi vihodjat ot nego s mokrimi shtanami. Posle etogo vizita mne stalo ploho. Ljudi dobrije, komu veritj, na chto nadejatsja?
Komentāri (17)
Kundze ir uzrakstījusi murgu. Diemžēl, daudzi kuri tiek avārijās grib kaut ko nopelnīt. Arī šo dāmīti apdrošinātājs atšifrēja uzreiz. Par kādu naudu te iet runa? Apdrošinātājs taču apmaksā reālās remonta izmaksas, nevis izsniedz mistisku naudas summu uz rokas. Man arī bija līdzīgs gadījums. Manā mašīnā ieskrēja viens tips. Es izsaucu policiju. Viņi sastādīja protokolu un es savu auto aizvedu uz servisu. Kamēr manam autiņam remontēja durvis un spoguli, es izmantoju autoservisa autiņu. Pēc kādas nedēļas saņēmu savu autiņu izremontētu. Cik es zinu, tad autoserviss vienkārši saņēma naudu no apdrošinātāja un es pat precīzi nezinu cik izmaksāja remonts. Būtu dīvaini, ja es tā vietā, lai nodotu autiņu servisam, mēģinātu dabūt kaut kādu naudas summu no pretējās puses apdrošinātāja.
nu vo serviss uz tevi kādu šuku nopelnija, a ja rokas būtu īstajās vietās pats būtu labi nopelnijis, apdrošinātāji jau parasti labi saskaita
pirmkārt runa ir par Gjensidige apdrošināšanu. Otrkārt neticu ka filiāles vadītājs varētu tā izrunāties. Fufelis. Un ar sūdzībām var droši doties uz LTAB :) Šeit gan izskatās ka jāiet uz aptieku pēc kādas zālītes :)
Piekrītu kundzei!!! Godājamo Gjensidige Rezeknes filiāles direktoru ( A.L) pazīstu personīgi. Teikt, ka juristi iziet ar slapjām biksēm ir pilnīgi viņa stilā!!! Ticu visam uzrakstītajam, jo pazīstot cilvēku, varu teikt, ka tās ir viņa darba metodes, baidīt klientus un atšūt.
urodi polnie
Nekad vairs neko neapdrošināšu Gjensidige!!! Mani vazā aiz deguna jau 2 mēnešus, melo! Par nespēju vienoties vaino līzinga firmu, bet paši sāk kustēties tikai pēc vairakkārtējiem atgādinājumiem. Nekādi nav pagaidām iespējams redzēt lēmumu- atbilde- kad parakstīsiet līgumu, tad varēsiet izlasīt. Summa mainās katrā telefona sarunā! KUR MAN MEKLĒT PALĪDZĪBU???
если возникают проблемы со страховыми фирмами, смело идите на Ломоносова 9 (Latvijas Transportlidzeklju apdrosinataju birojs)
I wanna fuck Vladimir Putin!
cto za bred?
Polnostju soglasen - na4alnik otdelenija - 4mo poslednee. Takogo govna ja esche ne vstre4al. Vilil na menja ku4u oskorblenij, 3 mesjaca ne platil, delal vse, 4tobi urezatj viplatu i ottjanutj srok. Stal sgovor4ivee, kogda nameknul pro LTAB.
Gjensidige - apdrošināsanas kompānija, kura manuprāt ar obligāto apdrošināšanu
(OCTA) nodarboties nedrīkstētu, kamēr likumā būs norma, ka man kā cietušajam
jāvēršas pie zaudējumus nodarījušā kompānijas (tātad ne pie tās, kurā es esmu
apdrošinājusi savu auto). Zemāko cenu šī kompānija iegūst pateicoties
neizmaksātajām kompensācijām, bet apdrošinot OCTA šajā kompānijā arī Jūs paši
varat kļūt par šīs kompānijas upuri (kāpēc - lasīt tālāk). Darbība notiek pēc principa
negribam un nemaksājam. Šī kompānija no cietušā tevi uztaisīs par vainīgu un tad
nu ej un tiesājies. Piebildīšu, ka policijas spriedumu viņi vērā neņem. Tikai dārgie
"Gjensidige" (un citu ar sliktu slavu apveltīto kompāniju) klienti atcerieties, ka, ja jūsu
apdrošināšanas kompānija atsakās izmaksāt cietušajam pienākošos kompensāciju
vai tā nenosedz visus zaudējumus, tad cietušais var vērsties ar prasību tiesā pret
jums un zaudējumi būs jāsedz JUMS! Tā, ka ņemiet vērā apdrošināšanas komāniju
kvalitāti, silti iesaku! Protams, ka ne jau visi, kas ir pēc policijas (un šī ir vienīgā
iestāde, kura pēc LV likumdošanas ir tiesīga noteik izraisītājus) dokumentācijas
atzīti par cietušajiem vērsīsies pret jums tiesā, jo apdrošinātājs to izmanto, ka
aptuveni puse šos zaudējumus sedz paši (nav pacietības, laika un zināšanu, lai
tiesātos). Bet tas jums jaizlemj pašiem (varbūtība 50 %) vai nu šobrīd ieekonomēt Ls
50 vai, ja esat atzīts par vainīgu Jums var nākties šķirties no DAUDZ lielākas
summas.
Valdi Holberg vai jums ir bijusi darīšana ar AAS "Gjensidige", ja nē novēlu Jums šādu "jauku" pieredzi iegūt un tad redzēsim kādus murgus Jūs rakstīsiet. Varbūt, ka Jums paveicas, bet domāju, ka lielākai daļai cilvēku, kam ir nācies saskarties ar šo kompāniju ir tikai negatīva pieredze, diemžēl. Ir liela atšķirība ar kuru apdrošināšanas kompāniju nākas saskarties. Cietušajam ir tiesības izvēlēties auto taisīt viņa izvēlētajā servisā, tāpēc tas nav dīvaini kompensāciju saņemt naudā.
Pilnīgi piekrītu Grrrrrr. Bleķiem, krāsām, gruntenei, detaļām u.t.t. un protams galvenais servisam ir jābūt tās firmas (auto marka) autorizētam dīlerim. Bet, kā notiek īstenībā... ? Protams, bet tas jau cits stāsts.
Не моуг понять, а причём тут Парекс? AAS "Gjensidige" - отдельное предприятие, так к слову.
par Gjensidige pilniba varu piekrist, atlidzibu negrib izmaksat un stasta, ja nelabosu norunataja servisa, tad sanemsu daudz mazaku kompensaciju nauda, tapec ka tiek atrekinatas darba izmaskas un pvn :DDD tas ir pilnigas mulkibas un cilveku manisana. tagad jau cinos 5 menesus un nopietni apdomaju versties tiesa pret tieso zaudejumu izraisitaju, lai beidzot butu precedents, kas tiesi ietekmetu so idiotisko shemu, kas lauj stradat stila- mums ir zemas cenas uz izmaksato kompensaciju rekina. par miesai nodaritiem zaudejumiem ari ar visiem arstu pamatotiem nosutijumiem apmaksaja 1/3 no izdevumiem, kas saistiti ar arstesanos.
Bet tad jau nevar rakstīt virsrakstā "Parex apdrošinašana".Ja manī ieskrietu Parex klients, tad Parex maksātu.Ja parex negribetu maksāt, tad sūdzība par Parex.Tur, kur Tu savu apdrošini, tas maksā Tavā vietā>viņi nemaksā par citu vainam, kas drosina kaut kur citur.
Esmu savu drosinajis iekš Baltikums un Ergo, jo tie ņem vērā manas atlaides.Braucu uzmanīgi un man jau ir 15 pakāpes atlaide.No 98 gada nevienas nopietnas avarijas.Vienreiz gan pa daudz Rīgā groziju galvu apkart un iemaucu vienam pa buferi, jo nepamaniju, ka šis nobremzējis.Īsuma sakot-vienojāmies pa ceineri, paspiedām viens otram roku un sveiki! Un tā man joprojam nav oficiāli nevienas avārijas.
Parex apdrošināšanu pārņēma Gjensidige. Pēc pieredzes un atsauksmēm secinu, ka darba stils nav mainījies, saglabājušies vecie darba principi un personāls.
Lai kā mēs arī sauktu šo kompāniju P... vai G... ATLĪDZĪBU nodaļa šajā kompānijā ir vienīgie peļņas nesēji uz neizmaksāto atlīdzības apjomu rēķina, jo cenas ir zemas un par atlīdzībām vienmēr jācīnās līdz pēdējam. Un tas nozīmē, ka no OCTA dempinga cenām jācieš nevis OCTA pircējam, bet avārijā cietušai pusei.
Nav skaidrs kā tiek pieļauta šādu AAS darbība OCTA programmā.