Palm Travel - KRĀPŠANA

Palm Travel, un tās pilnvarotā persona Dmitrijs Fjodorovs - KRĀPNIEKI!!! Mamma pirms četriem mēnešiem iegādājās ceļojumu divām personām uz Hurgadu, samaksājot vairāk kā 800 LVL, caur Tez Tour, 21.01.Fjodorovs arī izsniedza biļetes (viltotas), 20. janvāra naktī, viņš atsūtīja sms - vai esat informēti, ka ceļojums tiek pārcelts uz 23.01, it kā saistībā ar reisa atcelšanu. Reiss Air Baltic protams atcelts nebija, bet mamma braucēju sarakstā nebija, un lidostā apstiprināja, ka šāds apstiprinājuma kods, kāds viņiem bija izsniegts, neeksistē. Tad nu viņa 21.01 rītā devās uz Palm Travel centrālo biroju Rīgā, kur viņus sagaidīja Fjodorovs, viņš skaidroja ar to, ka tez Tour pēdējā brīdī esot prasījuši papildus samaksu, tapēc būšot jābrauc ar citu firmu - Nova Tours. Sazinoties ar Tez Tour noskaidrojās, ka ceļojums it kā bija pieteikts, bet tā kā Palm Travel, nebija pārskaitījis naudu tika anulēts, pastāstīja arī to, ka iepriekš Palm Travel Tez Tour firmai bija iesniedzis viltotu maksājumu uzdevumu. Tālāk sazin';ajāmies ar Nova Tours biroju, lai pārliecinātos vai ceļojums ir pieteikts, un protams, ka NĒ. Dmitrijs apgalvoja, ka Nova Tours vietu vairs neesot, un, ka būšot jābrauc caur Alida tours, protams arī tur piezvanījām un loģiski, ka izrādījās, ka neko viņš nav pieteicis. Mamma gaidījā līdz 22.01, un tā kā nekas nebija apstiprināts, rakstīja iesniegumu, lai atgriež naudu, Dmitrijs solīja to izdarīt 22.01 vakarā, bet protams, līdz pat šim brīdim nauda nav atgriezta. Uzmanieties no šķietami zolīdās firmas PALM TRAVEL un Dmitrija Fjodorova!!! Apzags...

I

Komentāri (16)

X xxx 03.02.2009

Mani nebeidz izbrīnīt cilvēki, kuri naudu ir gatavi atdot primajam pretīmnācējam. Pirms pirkāt ceļojumu varējāt jau pārbaudīt aģentūru. Protams, ļoti žēl, bet naudu diezvai dabūsiet atpakaļ.

а Александр 03.02.2009

никогда и ни в каком виде не имейте дел с ДМИТРИЕМ ФЁДОРОВЫМ! мошенник чистой воды! поле его деятельности широкое - туризм, интернет, чего только нет.
кроме PALM TRAVEL, у него есть ещё EUREG.LV, FIRMA.LV, и ART STYLE.LV.
зайдите на эти сайты - и держитесь от него подальше!

A Aleksejs 03.02.2009

Nepiekrītu gan! Ar mani Palm Travel strādāja korekti. Pats Dmitrijs mani pirmājā dienā neapkalpoja, cik es saprotu viņš ir uz vietas tikai sestdienās, bet vēlāk viņš pats izsniedza man dokumentus. Tā darbiniece, kas mani apkalpojuma, tiešām bija stulba.. Viņai vārds ir, ja nešaubos, Linda.. Jebkurā gadījumā - ceļazīmi uz Ēģipti tika pasūtīta novembrī un decembra beigās es jau biju pie jūras.. Ceļazīme bija no paša Palm Travel (rezervēja viesnīcu, transferi un biļēti). Nekādu neērtību, izņēmot darbinieces attieksmi, neredzēju..

I Ieva 03.02.2009

Xxx, aģentūru pārbaudījām, pirms četriem mēnešiem nekāda informācija par krāpšanos nebija, zolīda firma ar birojiem visā Latvijā... Kā arī tika slēgts līgums, un tā kā tā nauda bija apdrošināta caur tiesu gan jau naudu atpakaļ dabūsim.
Aleksej - Jums ļoti paveicās. :)

I Ieva 03.02.2009

Piekritu Ieva, ari es esmu apkrapta uz ne mazinu naudas summu, un jums Aleksej tiesam paveicas, varbut Dmitrijs nelietigi krapj tikai sievietes.Bet vins kludas ja doma ka sievietes ir stulbas, ari vinas medz but ar lieliem sakariem.Un vienu dienu pienaks Dmitrija laiks sanemt savu sodu par visiem paridarijumiem.Tadi mesli ka vins ilgi nenirgasies par cilvekiem.Driz vina vards bus publicets ari televizija, un pectam naks atmaksas laiks.Vai vins doma ka novilks laiku un mes visu aizmirsisim, ES neaizmirsisu nekad!!!

P Palm Travel 03.02.2009

Cien. Sūdzības.lv mājaslapas apmeklētāji!

Pirmkārt, mūsu aģentūra publiski atvainojas par sagādātajām neērtībam.

Otrkārt, esmu pārliecināts - visi klienti saņēms savu iemaksāto naudu, ja vēl to nav saņēmuši. Mūsu uzņēmums šobrīd vairs neatrodas uz maksātnespējas robežas, situācija ir stabilizēta. Garantēju arī to, ka tiks izmaksāta kompensācija tiem klientiem, kuriem tiešām bija problēmas ar mūsu aģentūru (precīzāk teikšu - ar aģentūras Siguldas biroju, ka arī 1 problēma bija Kuldīgā).

Pieradot to, ka problēmas nav daudziem klientiem (vairākkārt mazāk neka tiek rakstīts sūdzībās) gribam publiski informēt, ka kopējais klientu skaits, kuriem bija problēmas ar pakalpojumu izmantošanu 2008. gada decembra beigās - 2009. gada janvārī ir 6 (pirms tam pusgadi nebija ne vienas problēmas). Savu situāciju īsumā Jūs atradīsiet šājā sarakstā:
- vīzas noformēšana (klients: Vera; ir vienošanos par naudas atmaksu - daļa no summas jau ir atmaksāta, tūvāko dienas laikā tiks segts parāds, nav publiski izvietota sūdzība)
- viesnīcas rezervēšana Romā (klients: Ieva; nav vienošanos par naudas atmaksu, ir publiski izvietota sūdzība, nevaram sazvanīt klienti jau 2. nedēļu)
- atcelts brauciens uz Ēģipti (klients: Sandra; ir vienošanos par naudas atmaksu - tūvāko dienas laikā tiks segts parāds, ir publiski izvietota sūdzība)
- atcelts brauciens uz Ēģipti (klients: Valm., ir vienošanos par naudas atmaksu, jau ir atmaksāta lielākā parāda summa; publiskas sūdzības nav).
- viesnīcas maiņa braucienam uz AAE (klients: Igors, tika atmaksāta starpība un 100Ls kompensācija)
- ilga dokumentu izsniegšana par rezervāciju uz Ēģipti caur Tez Tour, dokumenti tika izdoti tikai 2 dienas pirms izbraukšanas (klients brauca ceļojumā, viss kartībā)

Visas pārējas sūdzības nav patiesas un to parādīšanos šeit analīzēsim vēlāk, pēc atlikušo problēmu atrisināšanas (kopā - 4 problēmas, kuras atrodas atrisināšanas stadijā un tiks atrisinātas tūvākājā laikā).

Vēlreiz gribam ļoti atvainoties par neērtībam, mums tiešām ir ļoti nepatīkami zināt to, ka nebijam spējīgi pārvarēt apstākļus un izpildīt visas saistības līgumos noteiktā termiņā. Ceram uz sapratni un uz turpmāko sadarbību, ka arī darīsim visu lai pierādītu mūsu uzņēmuma spēju piedāvāt kvalitātīvus pakalpojumus.

Ar cieņu,
Palm Travel.

I Ieva 03.02.2009

PATEICOS "PALM TRAVEL " PAR JUSU LIELISKO ATZISANOS, KA ATRADATIES UZ MAKSATNESPEJAS ROBEZAS.VAI AR JUSU KRAPNIECIBU UZ MUSU REKINA JUS ATRISINAJAT SAVAS PROBLEMAS???

I Ieva 04.02.2009

:) Nu kaut kā jau to Firmas vārdu spodrināt gribās. :) Bet tāpat nesaprotu, kāpēc vajadzēja melot??? Nu ja ir maksātnespējas problēmas, tad informējiet klientus, nevis melojiet un stāstiet, ka brauciens būs citā datumā, un nedaliet cilvēkiem neīstas biļetes...

X xyxw 05.02.2009

Piekrītu Viktorijai!!!Ceru, ka tas tā nepaliks un ticu ka viss nāks viņam atpakaļ!Es nesaprotu kā cilvēks tā var rīkoties?!Tas nav normāli!

S Sandra 06.02.2009

Ļoti cienījamais Palm Travel direktora kungs!
Paldies par publisko atvainošanos un tukšajiem solījumiem atgriezt naudu.:)Varbūt tomēr Jūs Dimitrija Fjodorova kungs varetu atbildēt uz telefona zvaniem un nevis dusmoties, ka JŪS traucē.Saprotu jau, ka korektumā Jums līdzināties nevaru.Citiem naudiņu jau neizkrāpju un tukšiem solījumiem nebaroju.Bet gan jau nāksies samaksāt.Domājiet ieliksiet publisku solījumu visu nokārtot un ar to arī viss beigsies.Ir jau vēl tādas vietas kā policija un tiesa.Ceru, ka varējāt labi izklaidēties par manu un citu līdzcilvēku naudu.Kaut nu nekad dzīvē vairs nenāktos saskarties ar tādiem CIENĪJAMIEM UN KOREKTIEM kungiem ka JŪS.

J janis 19.02.2009

Nu a kaada h**a peec bija jaaiet uz Palm Travel, ja celojums bija caur TezTour?

L luu 27.02.2009

Vienkarsi murgs, ka var izsniegt klientam neistas biletes, sutit turoperatoram viltotu maksajuma uzdevumu utt.Es domaju ar sadu ricibu vien jau palm travel ir pelnijusi, lai viniem nebutu vairak klientu.
Un ta ir vistiraka muldesana, ko Palm Travel parstavis/e piemin sava aizstaviba, ka Teztour ilgi izdod celojuma dokumentus, nav taa.Stradaju turisma nozare un loti labi zinu ka tas notiek, ja laicigi tiek veikti maksajumi, turoerators nekavejoties nosutu firmai celojuma dokumentus, ko izsniegt klientam.

T Ture 01.04.2009

Stradaju viena no firmam, caur kuru Palm Travel rezerve aviobiletes. Sogad vini vairakkart ir rezervejusi aviobiletes un ne reizi nav tas apmaksajusi - vienmer tiek sutiti VILTOTI MAKSAJUMU UZDEVUMI un censas pierunat, lai izdodam biletes atrak, neka nauda ir ienakusi konta.

Saviem klientiem vini medz paskaidrot, ka vinu partneri (tas ir musu firma) nepilda saistibas. Mums ir zvanijusi vinu neapmierinatie klienti ar centieniem "izsist" biletes, bet bijusi parsteigti, kad paskaidrojam, ka no Palm Travel neesam sanemusi apmaksu, tapec ari biletes neizdodam.

I ilze 01.04.2009

Kāpēc vispār ir jāizmanto en-tākie starpnieki? Ejiet ratā, tūrisma kompānijas, pati māku sev biļeti nopirkt, viesnīcu rezervēt. Kā arī nav jārēķinās ne ar gidiem, ne citiem braucējiem. Pftu!

T Ture 08.04.2009

To : Ilzite
Tupā, Ilzīt, to ko tu "pati pēc internetā", biļetes un viesnīcas, to tu arī dari TŪRISMA KOMPĀNIJAS INTERNETA LAPĀ, lai kā tev tas nepatiktos :)

un nekur tu nespruksi, hā - hā :)

F freilene 15.10.2009

Tūrisma aģentūras var vēl atlaidi iedot.. turklāt rezervēt kko pašam sistēmā- tādas priekšrocības tādiem gudriniekiem kā Ilzīte nav...
tas ir liels čakars.
turklāt godīgas tūrfirmas nopelna nevis uz klientu rēķina, bet uz tūroperatoru rēķina, saņemot komisiju..
un tūrisma aģentūru ir daudz, šai labāk iet ar līkumu, jo nekad neko nevar zināt..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes