Omniva - Slikts serviss, melošana par lietas apstākļiem
Lūdzu, nesūtiet nekad un neko ar Omniva, ja nevēlaties, lai:
- Jūsu sūtījumu nozaudē(bet neatzīst, izdomā stāstus),
- nobloķē Jūsu mājaslapas profilu,
- liedz iespēju un pieeju pasūtījuma statusu izsekot(normalā gadījumā iespējams izdarīt no pofila),
- vēl pēc tam Jums vairākkārt uzskatāmi melo par lietas apstakļiem tā, ka beigās pats klientu servisa pārstāvis vairs nevar pats savu stāstu salikt kopā...
- alu galā vienkārši "pasūta"un pasaka, ka nospļauties uz sūtīšanas izmaksām, uz sūtījuma vertību un patērētāju tiesībām...
"IZCILS" serviss!
Daudzkārt biju lietojusi šo servisu, bet vairs nekad. Nav pat vēlmes šeit kaut ko risināt, jo pret mani tik rupji izturējās, ka es pat nezinātu ar ko sākt...
Komentāri (3)
Sveicināti!
Nereti var manīt, ka kāds klients pauž atklātu viedokli par kādu atgadījumu brīžos, kas dusmu emocijas ir sasniegušas virsotnes. Taču vēlamies atgādināt visiem esošajiem, topošajiem, kā arī bijušajiem klientiem.
Problēmsituācijas ir jārisina tiešsaistē ar uzņēmumu un tā pārstāvjiem. Publiska viedokļa paušana mūsdienu laikmetā protams ir normāla parādība, taču tā nedz risina problēmu, nedz ļauj kādam no malas izprast konkrētu gadījumu.
Ja Jums ir kādas pretenzijas pret uzņēmumu Omniva, servisu, apkalpošanu, vai kādu darbinieku, Jūs vienmēr varat rakstīt mums un mēs šīs lietas izskatīsim ievērojot visas ētikas normas.
Runājot par punktu "nobloķē mājas lapas kontu", šeit nu būtu jāpiebilst, ka vienīgie konti kuri tiek bloķēti ir "lietotāju - nemaksātāju konti" un tas notiek automātiski, vadības sistēmā.
Par sūtījumu izsekošanu - jebkurš klients, kurš ir noformējis sūtījumu to var izsekot pašrocīgi mūsu uzņēmuma mājas lapā, šāda iespēja netiek liegta nevienam.
Runājot par "pasūtīšanu", šeit būs drukas kļūda, mēs nenodarbojamies ar "pasūtīšanu", mūsu specifika ir "nosūtīt un piegādāt".
Ar cieņu,
Omniva Latvija birojs
Rakstāt jau izcili, taču Jūsu argumenti par problēmas risināšanu bez publiskas viedokļa paušanas neiztur nekādu kritiku, jo kā jau klients ir minējis visi mēģinājumi risināt problēmu ar Jūsu uzņēmumu ir beigušies neveiksmīgi. Tā ka šoreiz esat izvēlējušies nepareizo taktiku.
Atlaide vismaz bija?