www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss, krāpšana, nekompetenti darbinieki

Omniva - Slikts serviss, krāpšana, nekompetenti darbinieki

Man bija jānosūta divas paciņas caur Omniva. Nejauši sajaucu un vienai no paciņām ievadīju nepareizo saņēmēju. Kad samaksāju, ieliku paciņu un aizvēru durvis pakomātam. Sapratu, ka esmu nosūtījusi nepareizajam cilvēkam. Momentāli piezvanīju uz Omniva, izstāstīju darbiniecei, uz ko saņēmu atbildi "Neko nevar izdarīt". Es tiešām nesaprotu, kādēļ, ja cilvēks sajauc saņēmēju, nevar atvērt pakomāta durvis, izmantojot kodu un vēlreiz nosūtīt šo paciņu uz pareizo adresi. Vai kādēļ nav iespējams atcelt sūtījumu? Vai kurjers nevar atbraukt un izņemt ārā no pakomāta? Sazinājos ar citu darbinieku, jo ar pirmo vispār neko nebija iespējams sarunāt, viņa atkārtoja vienu un to pašu. Otrs darbinieks teica, ka paka vienalga azies pie nepareizi ievadītā saņēmēja, bet es varu noformēt pasūtījumu vēlreiz un viņu pāradresēs, par ko nav garantijas. Tātad mana paka aizies līdz cilvēkam, kam viņa nebija paredzēta un ja tas cilvēks viņu izņems ārā, tad paciņa neaizies nekur! Par ko tad bija jāmaksā divreiz? Man saka, lai brīdinu to cilvēku neko neņemt ārā. Es mēģināju sazināties, bet tas cilvēks ir pavisam svešš, viņam bija paredzēta vēlviena paciņa, kuru nosūtīju. Kādēļ Omniva nevar vienkārši izņemt sūtījumu ārā no pakomāta? Nekādas loģikas nav sūtīt paku uz citu Latvijas galu!
Drausmīgs serviss, klientu apkalpošana, darbinieku vienaldzīga attieksme pret klientiem.
Tagad pateicoties Omnivas "pakalpojumam" manu paciņu var nozagt tikai tāpēc ka vienkārši atcelt sūtījumu vai atvērt pakomāta durvis ir tik sarežģīti! Serežģītāk par to kā nosūtīt paku uz citu pilsētu...

21.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 21.01.2019

Sveicināti!
Mēs Jums atvainojamies par sagādātājām neērtībām.
Mums ir ļoti žēl, ka ar Jūsu sūtījumu ir radusies šāda situācija.
Gadījumos, kad pie pakomāta tika norādīts nepareizs numurs, izlabot to, diemžēl, nav iespējams. Šajā gadījumā nosūtītājam ir jāsazinās ar Klientu apakalpošanas centru, tiklīdz sūtījums tiks piegādāts saņēmēja pakomātā, un jāpieprasa pārsūtīt SMS atkārtoti uz pareizu numuru.
Lai saņemt vairāk informācijas par Jūsu sūtījumu, droši varat sazināties ar mums, zvanot klientu apkalpošanas centram uz numuru 27042424 vai rakstiet e-pastā [email protected].

Ar cieņu, Omniva

L

Komentāri (1)

really? 21.01.2019

Izcilas speejas vajadzigas lai sajauktu divas adreses un pec tam vainotu visus citus! 2 Adreses sajaukt, no 2,kaa,pasas pratinjs vien tevi apkrapa! :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes