Omniva - Slikts serviss
14. Datuma saņēmu sms, ka var ierasties pakaļ sūtījumam, bet durvis nevarēju atver. Rādījās uzraksts mēģiniet vēlreiz un otrreiz pašreiz durvis nevar atvērt. Zvanīju uz omnivu, kur teica, ka ir tehniskas problēmas, un aizsūtīs meistaru salabot un tad sazināsies ar mani. 13 dienu laikā, zvanījām vairākkārt, bet katrreiz viens un tas pats. Kad jautāju, kāpēc mājaslapā parādās, ka paciņa ties sūtīta atpakaļ sūtītājam, viņi nemācēja atbildēt, bet kā visu noskaidros. Protams, neviens nav nereizi man zvanījis. Šorīt arī zvanīju, jo parādījās, ka paciņa ir aizsūtīta atpakaļ sūtītājam, viņi apgalvoja, ka tas netiks darīts, bet gan ievietos pa jaunam un varēšu doties atpakaļ. Protams, tie bija tikai solījumi, jo paciņa šodien pat bija jau aizsūtīta atpakaļ un saņēmējs man jau zvanīja.
Gribu teikt, ka viņi nekādu meistaru nesūtīs un neko nedaris, ja kkas ir noticis ar durvīm, bet gan baros tikai ar solijumiem un beigās aizsūtīs preci atpakaļ.
Sveicināti!
No sirds atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām!
Mums ir ļoti žēl, ka Jums nācies saskarties ar šāda veida pieredzi. Saprotam Jūsu vilšanos, un ka šī situācija nav pieļaujama.
Lai saņemt vairāk informācijas par Jūsu sūtījumu, droši varat sazināties ar mums, zvanot uz klientu atbalsta centru 27042424 vai rakstot e-pastā uz [email protected] .
Ar cieņu, Omniva
Pievienot komentāru