www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

Omniva - Slikts serviss

Man vajadzēja nogādāt sūtījumu uz Austriju. Izvēlējos uzņēmumu Omniva, jo pa Latviju sūtījumus nogādāja nevainojami, kā arī cena bija lētākā. Un tā bija mana lielākā kļūda. Noformēju sūtījumu atbilstoši uzņēmuma noteikumiem. Sekoju sūtījumam un trešajā dienā uzzinu, ka norādīta saņēmēja nekorekta informācija. Sazinos ar klientu centru. Uzzinu, ka bija jānorāda saņēmēja valsts tālruņa nr., es norādīju LMT. Nekavējoties sazinājos ar saņēmēju, lūdzu, kādam draugam palūgt Austrijas numuru, caur kuru varētu ar viņu sazināties. Austrijas numuru nosaucu Omniva darbiniecei, kura nākamajā dienā apstiprināja, ka viss ar sūtījumu kārtībā, ka viņu sadarbības partneri Igaunijā apstiprinājuši - numurs saņemts un nodots Austrijas pastam. Tomēr dienas gāja, bet ar saņēmēju neviens nesazinājās. Zvanīju katru dienu apjautāties, vai vēl kaut kas netrūkst, veiksmīgai sūtījuma piegādei. Katru reizi man apstiprināja, ka informācija nodota, gaidiet. Pēc septiņām dienām ieraugu Sūtījumu izsekošanas sadaļā statusu - sūtījums tiek atgriezts. Atkal zvanu klientu centram, kur man darbiniece saka, ka viņa mani saprot, bet izdarīt neko nevar, jo informāciju Igaunijas partneriem ir nodevuši, bet kāpēc Austrijas pasts nav piegādājis, viņa nezinās. Kad esmu sašutusi un norādu, ka:
- sūtījumu noformēju atbilstoši Omniva noteikumiem, kur punktā 7.8. teikts, ka jānorāda saņēmēja tālruņa numurs, vēlams mobilai, bet nekas nav minēts, ka tam jābūt saņēmējvalsts;
- katru dienu esmu interesējusies par savu sūtījumu, un no Omnivas neesmu saņēmusi nevienu zvanu ar precizējošiem jautājumiem;
- vēl divas dienas atpakaļ (tā bija sestdiena) sazinājos, lai noskaidrotu, kur ir mans sūtījums. Darbiniece nemācēja teikt, bet uz manu jautājumu, vai sūtījums netiks atgriezts atpakaļ pa brīvdienām, apstiprināja, ka noteikti nē, un ar mani pirmdien sazināsies, lai pateiktu, kur ir sūtījums.
Rezultātā 20.03.2017. nodotais sūtījums Omnivai 28.03.2017. atceļo atpakaļ uz Latviju, un atkārtoti tiks sūtīts uz Austriju. Man sola, ka aprīļa sākumā sūtījums tiks nogādāts saņēmējam. Solīto 5-6 darba dienu laikā, sūtījums tiks piegādāts 15 dienu laiku.
Uz šo visu klientu centra darbiniece atbild, ka mani saprot. Bet uz jautājumu, kāda ir Omniva atbildība par pakalpojuma nodrošināšanu, ir atrunas, ka tāda ir sadarbības partneru rīcība. Ka viņi par vienu nepareizu burtu var atgriezt sūtījumu.
Neizprotu, ja uzņēmums zina, kāda ir viņu sadarbības partneru rīcība, tad kādēļ paši nepārbauda adreses, tālruņa nr. utt., pirms sūtījuma izsūtīšanas no LV?
Noteikti neieteikšu saviem draugiem un paziņām Omniva. Skopais maksā divreiz!

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes