Omniva - Slikts serviss
Pēdējā laikā kompānija Omniva man liek vilties savā kvalitātē. Gandrīz nekad nav papīra izdrukāt čekus. Ja drukā, tad tintes par maz un pusi drukas nevar redzēt. Cik neej pie "Bērnu Pasaules" pakomātā - visi pilns. Šodien "Minskā" nedarbojās karšu termināls. Braucu uz Deglavas pakomātu - čeka nav! Iegādājaties papīru Omniva, 2 slāņi, ar perforāciju!
Sveicināta, Annija!
Ja reiz Jums ir gadījusies kāda ķibele pie Omniva pakomāta, šādas lietas lūgums risināt, rakstot uz [email protected] vai arī zvanot uz klientu atbalsta līniju: +371 27042424 (Darba dienās, norādītajos darba laikos).
Karšu termināla problēmas nav Omniva pārraudzībā, tā ir trešā persona, cits pakalpojumu sniedzējs, pie kura vajag vērsties gadījumos, kad problēmas ir ar karšu terminālu. Prakse gan rāda, ka vsibiežāk problēmas cēlonis ir pati karte.
Rakstot savu pieredzi portālā sūdzības.lv, neminot konkrētu gadījumu, nezinot nosūtītāju, nevaram to izvērtēt un izmeklēt. Šis būtu ieteikums arī visiem pārējiem mūsu klientiem. Internets un publikācijas tajā ir laba lieta, tomēr ja jums interesē risināt situāciju, tad pirms publikācijām lūdzu sazinieties ar pakalpojuma sniedzēju.
Paldies
Pievienot komentāru