Omniva - Slikts serviss
Pasūtīju sūtījumu no Lietuvas (220 km) , pagāja nedēļa un sūtījums tā arī netika saņemts. Pa telefonu man 3 reizes teica, ka rīt-parīt atnāks, tā teica nedēļas sākumā, tāpat pa telefonu pirmo reizi pateica, ka sūtījums jau brauc uz Latviju, otro reizi pateica, ka tas jau ir Latvijā, trešo reizi pateica, ka sūtījums līdz šim Lietuvā (zvanīja 3 reizes un visas 3 reizes bija dažāda informācija) . Mans lūgums, ka gadījumā, ja viņu informācija pēc piegādes termiņiem nesakrīt ar derīgumu, vai es pats varu aizbraukt un paņemt savu sūtījumu tika ignorēts!
Labdien!
Atvainojamies, ja esam radījuši Jums neērtības.
Tomēr, lai detalizēti atbildētu un komentētu Jūsu aprakstīto situāciju, mums būtu ļoti svarīgi zināt sūtījuma numuru, lai saprastu kāpēc un kādas problēmas ir radušās.
Lūdzam sazināties telefoniski uz 27042424 vai rakstot uz e-pastu [email protected] un norādot sūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt minēto situāciju.
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (1)
Viss atkarīgs no tā, kur paka atrodas, ja paka atrodas galvenajā noliktavā Mārupē, tad var braukt pakaļ, bet ,ja paka atrodas pie kurjera busā, tad pakaļ vairs nevar braukt. Mana paka atradās visu laiku galvenajā noliktavā, līdz ar to, man atļāva pašai doties pakaļ.