AtrisinātaOmniva - Slikts serviss
Nedomāju, ka jebkad sūdzēšos par omniva, līdz šim viss apmierināja.
Šodien vēlējos atgriezt sūtījumu pakomātā Rīgā, biķernieku 16a. Vismaz 15 reizes gan skanēju atgriešanas uzlīmes svītrkodu, gan arī ievadīju kodu ar roku, uz ekrāna pastāvīgi parādījās uzraksts par kļūdu. Vairākas reizes pārbaudīju, kods bija pareizs.
Vai šādā gadījumā nebūtu jāparādās detalizētākai informācijai, nekā vienkārši ''darbība neizdevās''?
Atbalsta dienests brīvdienās strādā tikai līdz 17!
Ja uzņēmums pozicionē sevi kā strādājošu visu diennakti, vismaz viens operators jau nu varētu būt pieejams pastāvīgi. Sanāk, ka vēlākās stundās viss ir forši tikai tad, ja nav tehnisku problēmu. Ja tādas parādās, gājiens līdz pakomātam veltīgs
Labdien,
Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Diemžēl Rīgas Biķernieku 16A Mego pakomātam tika novēroti tehniski savienojuma traucējumi, kas netika atspoguļoti pakomāta ekrānā. Ja sūtījuma nosūtīšana neizdodas, aicinām izmantot tuvāko pakomātu, kas šajā gadījumā būtu Rīgas Struktoru ielas Lats pakomāts.
Ņemsim vērā Jūsu atsauksmi, lai uzlabotu savus servisus un vēlreiz atvainojamies par radītajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (2)
Pirmā dzirdēšana, ka pozicionē sevi, kā strādājošu visu diennakti. Vienīgi min, ka pakomāti ir pieejami visu diennakti. Daudzām kompānijām pat klientu atbalsts nestrādā brīvdienās un ir jagaida darba diena. Jebkurā gadijumā klientu atbalsta centra darba laiki ir minēti.
Ja Googlē uzrādās: atvērts visu diennakti, diez vai kādam ienāktu prātā, ka atbalsta serviss var strādāt savādāk. Varbūt Jūs studējat visu mājaslapu pirms iešanas uz pakomātu?
OK, varbūt tikai man bija pārsteigums, attiecībā uz atbalsta servisa darbalaiku. Taču normāli būtu, ja vismaz no paziņojuma būtu saprotams, kādēļ sūtījums netiek pieņemts. Mājaslapā atrodama tikai instrukcija, kā veikt atgriešanu, un viss tika darīts pareizi. Ja pakomāts bija bojāts vai nebija brīvu skapīšu, būtu taču normāli, ja par to būtu redzams paziņojums uz ekrāna.