www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

Omniva - Slikts serviss

Gribēju sūtīt paciņu no Alūksnes uz Jelgavu.10. Apŗilī ieliku sūtījumu plkst.7;30.
11. Aprīlī 00;45 tas ir šķirošanas centrā, tagad ir 12. Aprīļa vakars, sūtījums nav piegādāts. Sazvanīt klientu centru neizdevās, varbūt mans numurs ir ''melnajā sarakstā'', jo esmu zvanīJusi par novēlotu piegādi arī agrāk. Kāpēc tad reklamē-no pakomāta uz pakomātu piegādājam otrā dienā?

12.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 13.04.2024

Labdien,

Atvainojamies, ja esam radījuši Jums neērtības. Diemžēl pēc situācijas raksturojuma nevaram identificēt konkrēto situāciju.

Lūdzam sazināties telefoniski uz 27042424 vai rakstot uz e-pastu [email protected] un norādot sūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt minēto situāciju.

Ar cieņu,
Omniva

Komentāri (1)

RAMONA👀 12.04.2024

Nopietni? Es nekad neceļu paniku, ja neatnāk pēc divām dienām. Neuzskatu par novēlotu, ja atnāk pēc trim. Un kur nu vēl zvanīt par to un sūdzēties.
Prātiņ nāc mājās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes