Omniva - Slikts serviss
Labdien, pievienojos sūdzībām par omnivas sliktu servisu, jo mums ir līdzīga situācija. 08. Decembrī.2023 omnivas kurjers paņēma paciņu lai piegādāt to uz holandi. Pēdējais pieraksts sistēma 11.12.23 - atrodas Tallinā. Viss! Vairāk par paciņu ne ziņas, ne miņas. Nevienam omnivas ofisā tas neinteresē, neliekas ne ziņas, kur atrodas paciņa nezin un t. T.. Murgs! Izskatas ka nmainija partneri, kas piegādā pakas uz ārzemām un vairāk viņu servisu izmantot kategoriski nevar!
Labdien!
Mums ļoti žēl, ka piegādes laikā radās sarežģījumi un saskārāties ar nepatīkamu pieredzi. Redzam, ka saistībā ar šo gadījumu jau esam saņēmuši no Jums iesniegumu un tas ir nodots padziļinātai izmeklēšanai starptautiskajiem piegādes partneriem. Saprotam Jūsu neapmierinātību esošajā situācijā, tomēr ceram, ka jau tuvākajā laikā spēsim sniegt Jums detalizētu informāciju oficiālā lēmumā.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un skaidrojam, ka oktobra vidū uzsākām sadarbību ar jauniem piegādes partneriem, lai varētu Jums piedāvāt izdevīgākus un kvalitatīvākus pakalpojumus. Diemžēl jāatzīst, ka šo izmaiņu un sadarbības partneru snieguma dēļ esam saskārušies ar atsevišķiem sarežģījumiem ar Premium un Standard pakalpojumu piegādēm. Lielāko daļu sarežģījumu šobrīd jau esam atrisinājuši, taču joprojām aktīvi strādājam pie tā, lai šādas situācijas neatkārtotos un uzlabotu klientu pieredzi.
Sveiki,
Tomēr ir pagājis jau MĒNESIS no brīža , kad jūs paņēmāt kasti uz piegādi.
Ziņu nav pat par to kur viņu redzēja pēdējo reizi...((
Nu tas tomēr IR PĀRI VISĀM ROBEŽĀM..!
Kas ir jūsu jaunais partners.. ?
Varbūt tomēr bija jāpaliek pie UPS ?
Izmantojam jūsu servisu pirms tam daudz reizes un vairākus gadus un nekad- nekas tamlīdzīs...
Bija vērts mainīt ?
Kasti ar preci sūtijām klientam atkārtoti šo apstākļu dēļ un lai atkal neiekuties "nepatikšanās ar OMNIVU " izmantojām DHL servisu uz mūsu rēķina.
Viss atnāca laikā.
Jautājums: jūs mums kompensēsiet DHL izmaksas , kas ir radušās jūsu sliktā servisa dēļ ?
Pievienot komentāru