www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

Omniva - Slikts serviss

11. Decembrī ievietoju sūtījumu pakomātā, 12. Decembrī ir teikts ka sūtījums no termināla ir nodots kurjeram, bet pēc tam tālāku darbību nav. Sūtījums ceļo no Rīgas uz rīgu jau 9 dienas! Sazināties ar omnivu nav iespējams, zvanot visi operatori aizņemti stundām, rakstot e-pastā, mājas lapā, facebook messanger nav nekādas atbildes! Saprotu, ka paka ir pazaudēta un cilvēki paliks bez ziemassvētku dāvanām, bet vismaz būtu atbildējuši uz ziņām! Nekad vairs neizmantošu omniva, kā arī sliktā atsauksme ceļos tālu. Saprotu, ka ir svētku laiks un covid 19, bet kompānijai ar to bija jārēķinās un es esmu pelnīJusi vismaz netikt ignorēta!

19.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 20.12.2020

Labdien!
Uz doto brīdi esam saskārušies ar palielinātu sūtījumu apjomu, kuru dēļ pakomāti ir kļuvuši noslogotāki un sūtījumi var kavēties.
Mēs cenšamies piegādāt sūtījumus pēc iespējas ātrāk.
Uzņēmums Omniva šobrīd dara visu iespējamo, lai atrisinātu šo situāciju.
Tiklīdz saņemsim informāciju par Jūsu sūtījumu sazināsimies ar Jums.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes