Omniva - Paciņa nogādāta citam
Bija nepiecieciešamība nogādāt paciņu no Valmieras uz Ventspili. Ar Omnivu nekad nebija bijušas problēmas, tāpēc izmantojām to. Trešdien tēvs ielika paciņu pakomātā Valmierā, bet Ventspilī to tā arī nesaņēmu. Sestdien viņš saņēma zvanu no sievietes Cēsīs, ka paciņu ir saņēmusi viņa. Labi, ka bija jauka sieviete un piezvanīja, lai atdotu paciņu, taču paciņas saturs bija ļoti vērtīgs. Žēl, ka tā, vairs neizmantošu pakalpojumus.
Labdien!
Saprotam Jūsu vilšanos. Tā noteikti nav pieņemama biznesa prakse, kādu Omniva vēlas nodrošināt saviem klientiem.
Sveša sūtījuma saņemšana var rasties dēļ vairākiem iemesliem sūtījuma nosūtīšanas brīdī. Lai noskaidrot vairāk informācijas konkrēti par Jūsu sūtījumu, aicinām sazināties ar Omniva klientu atbalsta centru, zvanot uz numuru +37127042424 vai rakstot uz e-pastu [email protected].
Atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām!
Pievienot komentāru