www.sudzibas.lv Omniva Nozagts sūtījums

Omniva - Nozagts sūtījums

Pārdoto tumbiņu sūtīju saņēmējam caur omniva. Šodien gribēju risināt ar viņiem to, bet sazvanīt nevar, laikam pa kafijas aparātiem un draudzīgām kolēģu sarunām vien dzīvojas. Tātad lieta tāda, ka vai nu kurjers, jeb šķirotāji ir nozaguši tumbiņu. Izdrukātā uzlīme ir pārprintēta, uzlīmēta uz citas kastes kur jau bija arī uzlīme ievietota lupata kaut kāda un nosūtīta tāds sūtījums. Es ar video kameras ierakstu varu pierādīt kāda krāsā ieliku sūtījumu, kādu izdrukāju etiķeti.

14 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 13 st atpakaļ

Labdien!

Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju.
Esam ar Jums sazinājušies telefoniski, reģistrējuši šo situāciju un darīsim visu iespējamo, lai detalizēti noskaidrotu lietas apstākļus un rastu risinājumu iespējami ātri.

Vienlaikus informējam, ka tuvojošos svētku un pastiprināta pieprasījuma dēļ, gaidīšanas laiks savienojumam ar speciālistu var būt ilgāks, kā ierasts.

Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām un informēsim par situācijas attīstību iespējami tuvākajā laikā.

Ar cieņu,
Omniva

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes