www.sudzibas.lv Omniva Nestrāda pakomāts

Omniva - Nestrāda pakomāts

Trešo dienu nevaru saņemt sūtījumu ventspilī mego inženieru ielā pakomātā. Nostāvot 10 minūtes pie ekrāna rāda stulbu reklāmu un ekrāns nereagē ne uz kādiem pieskarieniem. Šodien jau atnāca atgādinājums paciņas saņemšanai. Zvanot uz norādīto omnivas telefonu parunāt var tikai ar datoru un problēmu neviens nevar atrisināt. Lūdzu omnivu atdot manu sūtījumu, man tas ir dikti nepieciešams.

20.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 20.11.2024

Labdien!

Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju. Informējam, ka laikapstākļu ietekmē pakomāta ekrāns var kļūt mitrs un pasliktināti reaģēt uz pieskārieniem. Šādos gadījumos ir ieteicams notīrīt pakomāta ekrānu un vairumā gadījumu tas novērš šāda veida problēmas.

Pārbaudījām, ka šobrīd ar Ventspils Inženieru ielas MEGO pakomātu viss ir kārtībā un klienti no tā var saņemt vai nosūtīt sūtījumus.

Ja tomēr rodas kādas neskaidrības, tad aicinām sazināties ar klientu atbalsta centru pa tālruni +371 27042424, kad atradīsieties pie pakomāta. Informējam, ka tuvojošos svētku un pastiprināta pieprasījuma dēļ, gaidīšanas laiks savienojumam ar speciālistu var būt ilgāks, kā ierasts.

Ar cieņu,
Omniva

*

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes