Omniva - Nesaņēmu preces, maldināšana
Pasūtīju preces no I-veikala 1A.LV, no viņu puses viss kārtībā, nodeva preces laicīgi "Omniva". Precēm vajadzēja būt pakomātā 05.02.2016, dienas laikā saņēmu divus zvanus no Omnivas, atzvanot jautāju...kāpēc tika zvanīts, abas reizes operātors nevarēja atbildēt uz maniem jautājumiem, teica, ka atzvanīs tiklīdz noskaidros.
Atzvana nebija, atzvanīju pats un tikai tad mani informēja, ka manis pasūtītās preces neietilpa pakomātā! Kāpēc vispār pasūtījums tika pieņemts, ja izmēri neatbilst?! Piedāvāju aizbraukt pakaļ precei paša spēkiem, protams netika apstiprināts šāds piedāvājums! Tad saņēmu informāciju ka man būšot jāgaida līdz 08.02.2016 preču saņemšanai, atvedīšot kurjers. Man šī ziņa pavisam neapmierināja, sacīju, ka preces gaidu līdz nākamās dienas 18:00 uz ko man atbildēja "kurjers brīvdienās nestrādā", muļķības! Preces līdz pakomātiem piegādā, tātad strādā!
Jautāju operātoram, kāpēc man būtu jāgaida papildus, ja viss kas bija nepieciešams no manas puses tika izdarīts? Neko atbildēt nevarēja. Vairākkārt sarunas laikā bija klusums no darbinieka puses.
Nākamajā dienā apskatīju kur atrodas manis pasūtītās preces, izrādās..tikai no rīta ieradās galamērķī...zvanīju klientu atbalstam no tā paša numura...zvanīju divas stundas, neviens uz zvaniem neatbildēja, tad iedomājos piezvanīt no cita numura, protams atbildēja! Jautāju vai piegādās preces, teica, ka kurjers zvanīs līdz 17:00 un piegādās! No kurjera zvana nebija ne smakas!
Tīrākā klientu maldināšana!
Sveicināti!
Ja reiz Jums ir gadījusies kāda ķibele pie Omniva pakomāta, vai nosūtot preces ar Omniva Latvija kurjerstarpniecību, šādas lietas lūgums risināt, rakstot uz [email protected] vai arī zvanot uz klientu atbalsta līniju: +371 27042424 (Darba dienās, norādītajos darba laikos).
Rakstot savu pieredzi portālā sūdzības.lv, neminot konkrētu gadījumu, nezinot nosūtītāju, nevaram to izvērtēt un izmeklēt. Šis būtu ieteikums arī visiem pārējiem mūsu klientiem. Internets un publikācijas tajā ir laba lieta, tomēr ja jums interesē risināt situāciju, tad pirms publikācijām lūdzu sazinieties ar pakalpojuma sniedzēju.
Paldies
Komentāri (1)
Vajag ar sūdzību vērsties pie pārdevēja, jo viņam ir līgums ar piegādātāju, tātad arī viņam ir jānodrošina,lai Jums visu piegādā. Nevis Jums jāzvanās. 1a sadarbojas ar kurjerdienestu, tad lai viņi arī nokārto.