AtrisinātaOmniva - Nepiegādāts sūtījums
Pasūtīju dāvanu bērnam, kā piegādes veidu izvēlējos omnivas pakomātu, kas likās ērtākais variants. Kad sūtījums bija klāt, aizgāju uz pakomātu, samaksāju, bet durtiņas neatvērās. Zvanīju uzreiz uz omniva, tur pateica, jā, vajadzēs meistaru tur nosūtīt, piezvanīšot man, kad durvis būs salabotas. Dažas stundas vēlāk piezvanīja un teica, ka viss kārtībā, varu iet pakaļ. Aizgāju, durvis šoreiz atvērās, bet bija tukšas. Zvanu atkal, ka durvis tukšas, uz ko viņiem atbildes nebija, kāpēc tā, solīja sazināties nākamajā dienā. Tomēr neviens nesteidzās ar mani sazināties, zvanīju pēcpusdienā pati. Tad man pateica, ka paka esot bijusi par lielu, to vedīšot ar kurjeru, nākamajā dienā atnākšot sms ar adreses pieprasījumu, kur piegādāt. Nekādu sms nesaņēmu, atkal jautāju, kāpēc tā, viņi melo, ka izsūtījuši sms, bet labi, lai nosaucot adresi, uz kuru piegādāt. Pēc pusstundas zvana, ka viņi tomēr ir izsūtījuši preci atpakaļ sūtītājam. Komunikācija zem katras kritikas, katrs Saka kaut ko citu, tas ir absolūti nepieņemami, serviss 0!
Labdien,
Mums ir patiesi žēl dzirdēt, ka Jums nācās sastapties ar šādu situāciju.
Mēs veicam sūtījumu piegādi uz pakomātiem, bet ir nosacījumi par sūtījuma izmēriem. Šī ir nestandarta situācija, kad sūtījuma izmēru dēļ bija sabojājies mūsu skapītis un kurjeram nācās aizvest sūtījumu atpakaļ uz noliktavu. Mums ir noruna ar konkrētu interneta veikalu, ka liela izmēra sūtījumus mēs varam piegādāt uz adresi tikai pēc saskaņošanas ar pašu nosūtītāju.
Mēs kļūdījāmies, kad minējām Jums, ka saņemsiet paziņojumu, ka sūtījums ir par lielu. Par šo noteikti Jums no sirds atvainojamies.
Ja Jums ir radušies papildus jautājumi par sūtījuma saņemšanas iespējam, tad droši sazinieties ar mums telefoniski 27042424 vai rakstot e-pastu uz [email protected]
Pļdies,nākamajā rītā pēc sūdzības uzrakstīšanas sūtījumu saņēmu kopā ar atvainošanās dāvaniņu.
Komentāri (1)
Kas, kas, bet Omniva manuprāt ir viens no, ja ne labākais kurjerdienests Latvijā. Esmu ievērojis, ka cilvēki saistībā ar Omnivu ļoti bieži raksta sūdzības, kurās pēc fakta Omniva nemaz nav vainīga. Arī šajā gadijumā - kāds nafig Omnivai sakars ar to, ka dāvanas izsūtītājs jums pateica, ka būs Omniva sūtijums, nepārliecinoties vai sūtijums maz ietilps pakomātā.
Šajā pat portālā ir bijušas sūdzības no sērijas - āā, ko lai dara! - sūtijums pazudis, Omniva nozaga, tikai paši ir aizmirsuši pielīmēt svītrkodu, vai pielīmējuši tā ka mazākā kustība un viņš nokrīt.
Jā nenoliedzu, ka šai firmai mēdz būt kasjaki, manā gadijumā tā nav bijis ne reizi, lai gan sūtijumus ar viņu starpniecību sūtu un saņemu gandrīz vai ikdienā. Ir bijušas kļūdas no manas vai otras puses, tajā pat laikā šīs kļūdas Omnivas operātori vienmēr ļoti laipni atrisina, tā kā uzskatu šo sūdzību par nekorektu.
p.s. un neesmu es ne Omnivas aģents, ne darbinieks variet droši paskatīies manus citus komentārus :)))