Omniva - nepiegādā preci
Ieliku preci pakomātā, bet kad pēc divām dienām prece vēl joprojām netika piegādāta, zvanīju un prasīju, kas par problēmu. Sāumā pasaka, ka es nemaz neesmu ielikusi preci pakomātā, kaut gan ček suz rokas ir, uzlīmi uzlīmēju, ieliku. Tad esot tehniska problēma. Zvanīšot, tikīdz būs kas zināms vairāk. Tā pagāja 2nedēļas, līdz neizturēju un pateicu, ka jāraksta iesniegums. Uzrakstīju, bet jāgaida vēl 10dienas+vēl Lieldienas brīvdienas jārēķina ārā!!!!! Pateicu, ka naudu pat atpakaļ nevēlos, lai tikai atdod preci un joprojām saka, ka jāgaida! Bardaks gatavais. Un tā man pirmā reize, ka šis uzņēmums nepilda savus dotod dolījumus. Mūzdien ir kaut kādas aizķeršanās. Cilvēkiem pretī nenāk nemaz, zinot savu kļūdu, lai vismaz kaut kādā veidā to labotu. Neiesaku :(
Komentāri (1)
Tas normāli! Manu paciņu, kura bija diezgan labi sapakota, saplēsa, ar visu iesniegumu naudu neatguvu, nepaskaidrojot, kādēļ neatdos naudu. Tas, ka paciņas pazūd, nosūtās pat uz citu pilsētu, tas laikam ir normāli.Omniva atškirībā no pasta stacijas neuzņemas atbildību par neko.Pasta stacija savas kļūdas labo ar kompensāciju-naudu + bezmaksas kodiem.