www.sudzibas.lv Omniva Nepareizie pakomāti

Omniva - Nepareizie pakomāti

Pasūtīju preces no Temu ,norādīju adresi kura ir man visstuvākā Omniva - T/C A 7,Krustkalni .
2 nedēļas atpakaļ atnāk ziņa - Jūsu paciņa ir ievietota Katlakalnā . Kāds sakars Katlakalnam ar A7? Sazvanījos ,parvirzīja vismaz uz Valdlauciem . Labi kam negadās sajaukt .
Vakar atnāk vēl viena paciņa ,adrese tā pati norādīta - Tā vispār ielikta Rīgā Plaza padomātā. Vai tad tiešām tik grūti ir ielikt tuvākajā pakomātā kas norādīts ? Labāk dienas 2 pagaidīšu ilgāk un sūtīšu ar DPD ,kas ieliks man tuvākajā,kā sūtīšu ar Omniva kura ieliks paciņu kur pašiem ērtāk . Šī gan nav vienīgā reize ,lasīju ,ka citiem arī tā ir . Kādam pat Ķekavas vietā vispār ielika Ogres pusē. Tagad tikai ar DPD .

09.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 09.08.2024

Labdien,
Mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju un saprotam Jūsu vilšanos.
Lūdzam atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected], lai varam identificēt Jūsu minēto situāciju un nodot to pārbaudei atbildīgajām personām.
Atvainojamies par radītajām neērtībām.

Ar cieņu,
Omniva

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes