www.sudzibas.lv Omniva Nekonkrētība,atrunas,lēns serviss

Omniva - Nekonkrētība,atrunas,lēns serviss

Gaidu pasūtijumu jau vairākas dienas.
Iegādājos preci internetveikalā virs 300eur, un vēlējos to saņemt pēc iespējas ātrāk, ātrākais piegādes veids bij omniva.
Tajā pašā dienā saņēmu ziņu no internetveikala, ka sūtijums nodots omniva kurjeram.
Priecīga gaidiju paciņu, bet nebij ne dienā kas tika norādīta kā piegādes datums, ne nākamajās.
Kad jautāju kur ir sūtijums atbildes ir vienas vienīgas vienveidīgas atrunas - pilns pakomāts, noslodze, kavēšanās, būs rīt utt.
Kad jautāju kad sūtijums varētu pienākt un vai varu sūtijumam pati aizbraukt pakaļ uz noliktavu (dzīvoju rīga un omnivas noliktavas adrese ir labi ja 2km attālumā) saņemu atbildi "tuvāko dienu laikā" - tad jau dzivojot piemēram daugavpilī un ko sūtot no rīgas caur latvijas pastu cilvēks preci saņemtu ātrāk (piemērs)
tiešām nelāga sajūta, kad paka pāris km attālumā bet tikt klāt nekādi nevar...
Ceru ka vispār tikšu pie viņas, jo papētot sīkāk cik noprotu paciņas omnivā mēdz pazust, par tiem 2 eur par piegādi "štrunts" un atmaksāt gan jau neatmaksās... Šobrīd esmu 8 mēn stāvoklī un jau pirms svētkiem visu gribēju izdarīt laicīgi lai lieka stresa nav un apkārt dāvanas meklēt nav jāskraida ar milzīgu vēderu... Tiešām bēdīgi... Par attieksmi un nekonkrētību.
Savulaik bijusi pieredze ar dpd un pasta stacija... Tur viss ļoti ātri notika.
Citiem iesaku no manas kļūdas mācīties un no omnivas pakalpojumiem izvairīties...

10.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 11.12.2018

Sveicināti!
Mēs Jums no sirds atvainojamies par sagādātājām neērtībām un radušos situāciju.
Šobrīd - pirmssvētku periodā sūtījumu skaits ir pieaudzis, kā arī kurjeru darba noslodze, tāpēc sūtījumi var kavēties, tomēr mēs ļoti cenšamies piegādāt sūtījumus pēc iespējas ātrāk. Uzsādam jaunus pakomātus, veidojam akcijas, lai sūtījumi tiktu ātrāk ņemti laukā no pakomātiem, atbrīvojot skapīšus jauniem sūtījumiem.
Mums ir ļoti žēl, ka tieši ar Jūsu sūtījumu ir notikusi tāda situācija. Katrs klients mums ir svarīgs un mēs vēlreiz Jums vēlamies atvainoties par radušos aizkavēšanos.
Ar cieņu, Omniva

Komentāri (2)

Arkukušjans 10.12.2018

Pats atbildēji,pilns pakomāts. Tagad, Ziemas svētkos, aktīvajā sūtīšanas laikā, pakomātu problēma būs aktuāla, un tas nav atkarīgs no kurjera veida. Ar to jārēķinās, nebūs 2 dienu laikā.

Mega2018 10.12.2018

Ir pagājušas vairāk kā 2 dienas.
Vienkārši uzskatu ,būtu korekti,ja Omniva nevar nodrošināt pakalpojumu laicīgi par to klientu brīdināt pirms tiek izvēlēts Omniva pakalpojums,lai varētu apsvērt alternatīvas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes