Omniva - Bojāta
Pasūtīju uzlīmes, kuras tika bojātas Omniva atbild, kad nebija pareizi iepakotas. Tātad neiepakojat burbuļa aploksnes, neskaitāmas reizes esmu sūtījusi lēcas burbuļi plēve, nekādu problēmu. Arī vēstules sūtīta mīkstajā burbuļa aploksne.
Te pēkšņi viņi sabojā uzlīmes un redz nepareizi iepakota, reāli apčakarē cilvēkus un nespēj atzīt savu nekompetento darbinieku vainu!
Pēdējo reizi izmantoju viņu pakalpojumu.
Kā arī atbildi kavējas sniegt atpakaļ laicīgi. Viennozīmīgi neizmantojam šo pakalpojumu. Tik tagad palasīju atsaukmes interneta ļoti sliktas. Tik Google viņi pirmos izmet atsaukmes jāmeklē. Facebook noņēmuši vērtējumu jo zin kā nebūs labs vērtējums
Labdien!
Tā noteikti nav pieņemama biznesa prakse, kādu Omniva vēlas nodrošināt saviem klientiem. Ļoti atvainojamies Jums par radušos situāciju.
Redzam, ka ir aizpildīts Iesniegums par piegādes kvalitāti, kurš tika izskatīts. Iesnieguma izskatīšanas lēmums tika nosūtīts uz norādīto e-pasta adresi.
Mūs ļoti rūp katra klienta sūtījums, tāpēc lai nerastos šādas situācijas, arī mūsu standarta noteikumos aicinām klientus izmantot sūtījumam sevišķi drošu iepakojumu ar papildus trieciena absorbējošiem materiāliem.
Šeit var iepazīstināties ar šo informāciju
https://www.omniva.lv/privats/palidzet/pakalpojumi
Lai noskaidrot vairāk informācijas un rast risinājumu radušas situācijai, aicinām sazināties ar Omniva klientu atbalsta centru, zvanot uz numuru +37127042424 vai rakstot uz e-pastu [email protected].
Jūsu Omniva
Pievienot komentāru