Omniva - Bojājumi
Jau otro reizi veicu sūtījumu caur omniva, un kārtējo reizi šīs kompānijas strādnieki savu darbu dara stipri pavirši un manas preces brutāli salauž! Esmu lieciniece, kā puiši izņem preces no pakomāta un tas brutāli iemet busā no 3 m attāluma, kur savukārt uz jautājumu “kāpēc jūs tā metat preces” vīrietis atbild “kāda man tur darīšana”? Un tieši šādā darbība tika saplēstas klienta mantas. Savukārt lai cik un kā būtu iepakots, omniva neko nesedz, viņi atrod 101 attaisnojumu lai tevi atšūtu! Savukārt tikai ar omnivu esmu iegājusi mīnusos. Noteikti izvēlēšis labāk sūtit caur pastu.
Labdien!
Mums ir ļoti žēl, ka Jūs esat saskārušies ar šādu situāciju.
Ja Jūs interesē detalizēta informācija konkrēti par Jūsu sūtījumu, aicinām sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru, zvanot uz numuru 27042424 vai rakstot uz e-pastu [email protected].
Mēs centīsimies Jums palīdzēt un atbildēt uz visiem Jūs interesējošiem jautājumiem.
Ar cieņu, Omniva
Komentāri (5)
Preces vajag labaak iepakot.
Ja es slikti iepakotu, tad noteikti nerakstītu te! 🤣🤣🤦🏻♀️
Un pastā Tavs sūtījums pazudīs kā parasti tas notiek, un varēs atkal sūdzēties, ka slikti.
Kā parasti? Nu nezinu, man nekas tur nav pazudis! 🤣🤣🤣
Esmu Omniva pakalpojumus izmantojis ļoti daudz reižu - vienmēr viss ok.
Nepaveicās, katrai kompānijai mēdz būt promoškas. - vai varbūīr sūdzības autors kāds dpd vai citas kompašakas "menederis" ? :)