Nuko - Slikts serviss
Nuko.lv pasūtīju dažādas preces apmēram uz 60 eur, piegādāja nākamajā dienā, atverot iepirkumu maisus un salīdzinot preces, atklāju ka zīdaiņu biezenīši ir sajaukti. Pasūtīju no 6 Mēnešiem, piegādāja no 8 Mēnešiem, zvanīju viņiem uz izstāstīju situāciju, lūdza, lai nosūtu visu elektroniski. Protams nosūtīju 17.02,2020. Atsūtīja tekstu, kad sazināsies ar mani, tā nogaidīju mēnesi, protams neviens ar mani nesazinājās, aizrakstīju fb lapā viņiem pa tiešo, atkal prasīja, lai izstāstu situāciju. Izstāstīju un atkal no viņiem klusums. Lai risinātu šo jautājumu acīmredzot viņi tīšu prātu novelk laiku tos 2 mēnešus, lai mans bērns sasniegtu attiecīgo vecumu un varētu apēst. Neesmu no tādām, kas ceļ skandālus, bet šoreiz man uzsita dusmu par šādu tīšu ignorēšanu. Es pat viņiem būtu gājusi pretī un atdevusi godprātīgi sajaukto preci, tik lai viņi nomaina pret attiecīgo vecumu, bet pēc šādas izdarības vairs to negribās darīt.
Komentāri (3)
Nezin kāpēc esmu gandrīz 100% pārliecināts, ka sūdzības autore pārspīlē, gandrīz ikdienā izmantoju NUKO pakalpojumus (gadā ap kādiem 100 noteikti). Un daru to jau vismaz 4 gadus, par šo laiku man ir bijusi 1x (!) reize kad piegāde bija aizmirusi ielikt iepakojumu minerālūdens, kurš tika atvests tajā pat dienā pēc pāris stundām.
Tā kā par NUKO varu teikt tikai un vienīgi to labāko.
Artur firma ir absolūti nekorekta pret saviem klientiem.Atrakstīšanās caur @mailu bez tieša kontakta iespējas problēmu gadījumos to apstiprina.PAKALPOJUMU kvalitāte strauji pasliktinās!
V.J.
Katram sava pieredze. Es nesaku ka tā gadās ar visiem, bet diemžēl mani kā klientu viņi ir pazaudējuši tikai dēļ šīs attieksmes un ignorēšanas.