www.sudzibas.lv NS King Neveic garantijas remontus.

NS Kings t/c Mols - Neveic garantijas remontus.

Nododot apavus atpakaļ veikalā lai novērš defektus, mani pasūta vienu māju tālāk sakot ka tas nav rūpnīcas defekt, bet kura tad ja es staigāju ar apaviem mēnesi?Kā mitrs laiks tā kājas salpjas???? Ieteica veikt ekspertīzi par savu naudu 30ls apmērā!!!

A

Komentāri (12)

E Evelīna 07.01.2009

Jebkurā veikalā ir jāveic garantijas remonts ( pat mob. telefonu veikalos)...pārdevējām bija jānāk pretī un apavi jāpieņem!!!Aizej pie neatkarīgā eksperta uz konsultāciju, kura nav dārga...un tad uzzināsi vai defekts radies tavas vai ražošanas vainas dēļ!

T toony 07.01.2009

Iesaku piedraudēt ar patērētāju tiesībām (pirms tam uzzinot biroja numuru) un ja vēl lecās, tad demonstratīvi zvanīt un sūdzēties, jo jums nav jāveic ekspertīze par savu naudu.

R ReSS 10.01.2009

Jalieto liidzeklis pret mitrumu!

P Patr/iC 10.01.2009

Visi apavi laiž mitrumu izņemot- GUMIJNIEKUS. Ādas apavos ir poras, tā pat kā mums-cilvēkiem, caur porām sūcas mitrums un arī caur porām elpo āda- nesvīst kājas... Lai nelaistu apavi mitrumu vajag tos katru vakaru apstrādāt ar WATER STOP. Kur problēma? Negribas kopt apavus katru dienu? Vienkāršāk aiziet un apmainīt? Veikals tak nav mulkis un zina savus likumus, ja kas nepatīk lai veikals rakstiski paziņo par atteikšanas iemeslu, ar šo papīra eksemplāru ej pie patērētājiem un piesaki maksas ekspertīzi, tur jāgaida 1 MĒNESI kamēr izskatīs, vai vaina ir KLIENTAM vai RAŽOTĀJIEM.

Z Zanda 14.01.2009

Ziniet, jūs variet draudēt ar tiem patērētājiem cik gribam, ja mēs esam pārliecināti, ka tā nav ražošanas vaina, un cilveks vienkārši vai nu nekopj apavus, vai arī grib lai ādas apavi kalpo kā gumijnieki, tad tas vienkārši ir smieklīgi!!Un nav ražotājam OBLIGĀTI jāveic garantijas remonts!!

M Māris 26.01.2009

pagājušonedēļ nopirkām bērnu zābakus NS kings (Spice), protams, pēc nedēļas rāvējslēdzējs beidza darboties, aizejot uz veikalu sākās pats interesantākais, naudu, NS kings, principā nemaksājot un preci arī nemaina (pēc veikala darbinieku vārdiem) un, vispār, paši esat apavus pa 1 nedēļu noveduši līdz tādam stāvoklim, pēc ilgas stīvešanās tika piedāvāta vienīgā opcija - remonts. Rodās jautājums, vai tiešām veikals var atteikties izmaksāt naudu par nekvalitatīvu preci, jo kur ir garantija, ka pēc vēl vienas nedēļas nesaplīsīs nākošais rāvējslēdzējs?

Z Zanda 28.01.2009

Paskaidrosu kas ir garantija- garantija 2 gadi ir uz preces razosanas defektu, otrkart, ja apavi ir nesati vairak ka par pusgadu, sak aprekinat preces nolietojumu, 100% nauda netiek izsniegta!Un veikalam ir tiesibas piedavat apavu remontu ja tas tiesham ir labojams, ja defekts nav labojams, tad veikalam jums jaizsniedz nauda vai apmainit apavus pret lidzvertigiem, tachu klients nav tas, kas nosaka vai tas ir razhoshanas defekts, to noteiks veikals, ar rakstisku atbildi jums, ja nepiekritiet veikala lemumam, tad variet versties pie pateretajiem.

S Sieviete 28.01.2009

Tev sākumā jāuzraksta iesniegums rakstveidā un jāiesniedz veikalā, lai viņi uzliek atzīmi par saņemšanu uz tava eksemplāra. Ļoti būtiski, lai tev ir saglabāts čeks par pirkumu.
Saskaņā ar paterētāju tiesībām, veikalam ir jāatbild tev. Ja viņi neatzīst savu vainu un neko nedara lietas labā, tad raksti iesniegumu par šo veikalu un griezies Patērētāju tiesdību aizsardzības centrā. Sīkāk vari uzzināt www.ptac.gov.lv

L Laura 04.04.2009

Pirms 3 mēnešiem iegādājos zābakus par 114 Ls, tiem nokrita papēži (zābaki ar pilno zoli). NS King atbilde bija : MAZNOZĪMĪGS defekts ! Veikals atsaucās uz Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pantu, kas manā gadijumā ir pilnīgi absurds. Šo iesākto cīņu es turpināšu, bet NS King veikalā vairs neiepirkšos.

p.s. Šo veikalu neiesaku nevienam, zema kvalitāte un garantija fiktīva.

ļ ļotiapbēdināta 28.11.2009

Nekad vairs nepirkšu apavus šajos (NS king) veikalos. Divas reizes bija problēmas ar bērnu apaviem, un abas reizes bez atrisinājuma. Mūsu vaina esot- un viss!

: :/ 28.11.2009

Garantija NAV fiktiva, ja tu neesi muljkis un zini SAVAS TIESIBAS, tas ir ljoti vienkarshi pieradams pataretaj0s, tapec samaksa tos stulbos 30Ls un ja tev ir taisniba tu sanjemsi atpakalj naudu gan par apaviem gan par pasha apmaksato ekspertizi!!! PACEL DIRSU UN EJ UZ PATERETAJIEM!!!

N N.K. 05.11.2010

mitrumu nelaiz cauri TIKAI gumijnieki tas jau sen visiem zinaams!!!Vnk te tas princips-''kaa es tak maksaju naudu un man kaajas paliek slapjas!!!Nu nee, iesu uz veikalu man tag garantija ir!!!''...sviests!!!
taada gadijuma tiesam vajag aapstradat apavus, vai staigat gumijniekos!!!
par ravesledzejiem varu pateikt tikai to ka taa ir taa detala kura diemzel ir paklauta riskam, tapec tas nav ieklauts pie garantijas!!!tik pat labi, var vnk virinat tos sledzus ka vien labpatik un ja saplist-''O, man tak garantija, ejam atpakalj!!!''
mulkibas!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes