NS Kings t/c Mols - Nekvalitatīvi zābaki
NS Kings tirgo ļoti nekvalitatīvus apavus. Ziemas zābaki jau pēc 1 mēneša valkāšanas izskatijās tā kā citi apavi neizskatās pēc 3 gadu valkāšanas. Kad iesniedzu pretenziju veikalā un čekā bija redzams, ka apavi iegādāti pirms nepilniem 2 mēnešiem saņēmu atbildi - tas esot normāli apavi pa mēnesi novalkājas un sānos izdilst un apaviem nav defekta. Ja zābaki maksātu 5Ls, tad tas būtu normāli ka tie kalpo 1 mēnesi, bet šie pēc atlaidēm maksāja 30Ls. NEKAD NEPĒRCIET APVAVUS NS KINGS - PĀRDOS NEKVALITATĪVU PRECI UN NEKĀDU ATBILDĪBU NEUZŅEMSIES.
Komentāri (4)
ns king truba, neko tur neperciet, viņi man jopprojām īsziņas sūta ar piedāvājumiem un nevar no tām atteikties, zvanīju ka nebribu, nee, turpina tik sūtīt.
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma trešās nodaļas "Preces vai pakalpojuma atbilstība līguma noteikumiem" (Nodaļas nosaukums 22.11.2001. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 26.12.2001) 13.pantu, trešo apakšpunktu "Ja preces (..) neatbilstība līguma noteikumiem atklājas sešu mēnešu laikā pēc preces iegādes (..), uzskatāms, ka tā eksistēja preces iegādes (..) dienā, izņemot gadījumu, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo."(22.11.2001. likuma redakcijā ar grozījumiem, kas izdarīti ar 19.06.2008. likumu, kas stājas spēkā 23.07.2008.), uzskatu, ka Jūsu uzņēmuma atteikums atgriezt naudu par preci un atteikumā minētie iemesli ir prettiesiski un neatbilst likumā paredzētajai kārtībai. Prece neatbilst līguma noteikumiem saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma trešās nodaļas 14. panta punktiem 1.1 un 1.2 . Atsaucoties uz iepriekšminēto uzskatu, ka likumā paredzētajā kārtībā precei (apavi, kods: -----------) ir ražošanas defekts, kurš nav apstrīdams citādi kā vien likumā paredzētajā kārtībā, taču šajā gadījumā saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma septītās nodaļas "Patērētāju tiesību pārkāpumu novēršana" 28. panta punktu 1.4 un punktu 3.1 (22.11.2001. likuma redakcijā ar grozījumiem, kas izdarīti ar 26.11.2009. likumu, kas stājas spēkā 24.12.2009.), (preces defekts atklāts pusgada laikā no iegādes brīža) pārdevēja pienākums ir nekavējoties veikt pilnu preces vērtības atmaksu, ja to prasa patērētājs, pretējā gadījumā, nepildot patērētāja likumīgā kārtā izvirzīto un neapšaubāmo prasību, tikai un vienīgi pēc rakstiskas vienošanās ar patērētāju (VĀRDS, UZVĀRDS, PERSONAS KODS ), veicama ar patērētāju saskaņota ekspertīze par kuru patērētājs nenes nekādu materiālu atbildību, bez saskaņotas un parakstītas vienošanās veikta ekspertīze šajā gadījumā uzskatāma par nelikumīgu un vērā neņemamu.
Šī ir atbilde, kas Jums jāsniedz NS KINGam, pēc šāda e-pasta un asākas vārdu pārmaiņas veikalā un telefona sarunā savu naudu atguvu. Iesaku Jums darīt to pašu. Ja pagā'uši vairāk kā seši mēneši kārtība ir mazliet cita, bet arī pēc 6 mēnešiem pārdevējs nevar atteikties no atbildības. NS KING apzināti maldina pircējus izraujot daļu teikumu no likuma bez konteksta, kurš parāda, ka ekspertīze ir jāveic tikai atrunātos gadījumos, un šis nav tas gadījums.
Vairākums veikalos tiek tirgota ārzemju produkcija, kura ir ražota uz tās valsts laikapstākļiem. Piem. Francijā vasaras siltas un diezgan sausas, mums Latvijā jūnijs vienās lietavās, tāpēc, ja tā padomā, nav brīnums, ka ar dažiem apaviem tā notiek. Bet man par nsking ir labāks rezultāts nekā Tev, 2ned. laikā atvadījos no apaviem, cena bija zem 20Ls. Tgd tādos veikalos neriskēju pirkt neko zem 50Ls robežas.
ja nepiekritat atbildei nesiet apavus uz ekspetiizi. dabuusiet naudinu gan par apaviem, gan par ekspertiizi atpakall.
taa kaa pirkt var :)