NS King - zābaku lūstošie papēži
Iegādājos t/c Dole NS Kingā rpavasara zābaciņus. Pāris mēnešus pastaigāju, vienam zābakam nolūza papēdis. Nesu atpakaļ ar čekiem uz garantiju. Pārdevēja, protams, laipni pieņēma, aizpildīju sūdzību pieteikuma anketu. Pēc dažām dienām uz e-pastu atnāca - GARANTIJAS ATEIKUMS. Ja gribot, lai nesu uz ekspertīzi. Bet takā nezin kādi "murmuļi" sēž tur un vai nesadarbojas, tad nolēmu nekad vairs neiegriezties NS King veikalos un naudu par zābakiem norakstīt kā izsviestu vējā.
Komentāri (4)
Pēc šitā veikala PTAC raud. Atņemt licenci derētu, paskat cik sūdzības un VISAS par vienu un to pašu.
Согласна с автором, качество обуви закупаемой этим магазином - отвратительное. За месяц у зимних сапог расшатался супинатор, слезла кожа, не говоря уже о набойках (которые я сменила сразу же после покупки). В результате потраченные деньги и время.
Man bija līdzīgs gadījums, bet es iepazinos ar patērētāju tiesību likumu un sapratu ka bez neatkarīgā eksperta neiztikt un uz to arī spiež NS jo būsim rēāli ja es nopērku apavus tad garantijai jābūt uz visu preci nevis un konkrētām lietām kā piemēram garantija nav uz rāvējslēdzi u.t.t. būsim rēāli ja mēs pērkam produktu tad mēs maksājam par veselu produktu nevis par zoli, rāvējslēdzi u.t.t. jo kas tā par lietu ka kaut kam ir garantija un kaut kam nav mēs zinām ka tirgot preci bez garantijas var bet ja garantiju dot tad tā ir jādod visai precei nevis daļai un PTAC īstenībā ir izveidots lai būtu nosaukuma pēc jo viņi mūs neaizsargā, lai mūs aizsargātu mums ir jāveic vēl izdevumi lai pierādītu ka mūs čakarē, bet tas nav nekas jauns un nejēdzīgs jo šī ir Latvija.
Vajadzētu taču vienreiz ar kādu juristu pakonsultēties par šo lietu!!! Kas darāms, lai šito bodīti aizklapē.
Man arī šitie murmuļi ģīmī ir iespļāvuši.
Starpcitu, uz ekspertīzi pircējs pats var nest. Nav obligāti jāpiekrīt veikala ekspertīzei. Un pie eksperta vispirms var aiziet pakonslultēties, vai rezultāts tiešām būs pircējam par labu, vai ir vērts vispār to bargo ekspertīzi apmaksāt.