NS King - Slikts serviss
27.12.20. Veicu zābaku pasūtījumu internetā, sev un bērnam, papildus pasūtīju apavu kopšanas līdzekli. Internetā norādīts - piegāde līdz 6 dienām, bet, ja tiek komplektēts no vairākiem veikaliem, tad ilgāk.
Pienāk 7.01.21. Saņemu sūtījumu, izrādās tikai kopšanas līdzeklis. Informācijas par apaviem nav. Nu neko, pacietīgi gaidu.
12.01.21. Saņemu epastu, ka manu apavu nav - izpārdoti, par bērna apaviem atkal nav informācijas.
Rodas jautājumi - kā es varēju pasūtīt un apmaksāt preci, kura ir izpārdota? Vai klienti tiek apkalpoti secīgi? Vai tiešām nepieciešams laiks 2 nedēļas, lai saprastu, ka preces nav?
Lasīju, ka cita kliente nav saņēmusi solīto naudas atmaksu, redzēs kā būs manā gadījumā...
Komentāri (1)
Ir cilvēki, kas neprot vadīt un attīstīt savu biznesu. Ir cilvēki, kas neprot izvēlēties pareizo (interneta) veikalu.