NS King - Servisa līmenis zem nulles
Pēc pēdējās veikala vizītes es, protams, nekad mūžā nepirkšu tajā jeb kādas preces, pat ja tās būtu augstās kvalitātes apavi. Konflikts notika 2021. Gada 15. Novembrī. Pirms došanas uz veikalu es pārliecinājos internet veikalā nsking.lv, ka mani interesējoši apavi ir pieejami t/c alfa veikalā. Mēs esam no pierīgas, tātad vizīte nav paris soļu. Ienākot zālē, mana sieva virzījās pie tuvākā konsultanta, kurš momentāli, rupji, ar žestiem atteicas apkalpot, nosūtot sievu pie kolēģes kasē, kurā savukārt ātri, alternatīvi neko nepiedāvājot, atbildēja kas prece ir izpirkta. No malas viss izskatījās ka "ņirgāšanās". Pēc visa tā iejaucos es un vaicāju kāpēc internet veikalā informācija neatbilst patiesībai, uz ko saņēmu atbildi, ka man bija vispirms jāzvana, un ka šeit vispār neviens nav saistīts ar internet veikalu. Toties mans viedoklis ir: 1. Man nav jāzvana, ja mājas lapā ir pieejama aktuālā informācija, 2. Veikala administrācijai laicīgi ir jāapstrādā šī informācija lai tā būtu patiesa. Pēdēja pile mūsu konfliktā bija atteikšanās pieņemt sūdzību rakstiskā formā pārrakstot to, pēc kā mans pacietības mērs bija pilns un es sāku palikt rupjš, par ko atvainojos.
P. S. Interesants fakts - preti ir cits veikals, kurš, ka es nejauši uzzināju, ir no viena tīkla un tur bija pieejams tas apavu modelis. Komunikācija droši vien te arī nedarbojas.
Komentāri (4)
Es vienmēr zvanu tādos gadījumos un nekad nepaļaujos mājaslapās sniegtajās informācijās.
Ļoti daudz mājas lapas ar šķībām pieejamības, gan piegādes informācijām un pieļauju, ka dienas beigas atskaites tiek nosūtītas un pēc tam mājaslapā atjaunotas.
NSking, rekier un buggati ir no viena tīkla taču komunikācijas starp viņiem nav. Acīm redzot kaut kāda veida konkurence tur mīt vienīgi darbinieki var pateikt vai citā tādā pašā veikalā nav konkrēta izmēra apavu pāri.
Pēc jaunu apavu saplīšanas un NS Kings veikala attieksmes, nekad vairs šajā tīklā neiepirkšos.