NS King - saplesas materials
Nopirku bernam ziemas apavu, bet tiem saplisa materials-atnesu veikala uz ekspertizu,bet pec 10 dienam vini atsuta uz e-pastu vestuli, ka mes esam pati vainigi, ka ar skersisiem saduroti!!! es biju soka!!! prieks ka man to taisit??? vairs neko tur nepirksu, un maniem draugiem pateicu lai nepirk.es ari buju patstavigs klients ar lilu pirksanas daudzumu, bet tagad...ne .tur strada negodigi pardeveji .ceru ka "NS-King" drizuma bankrotes!!!!
Komentāri (6)
**ceru ka "NS-King" drizuma bankrotes!!!** Ugu. Palasi seit sudzibas par NS King. Vari ceret vel kadus 10 gadus... Sudzibas nak un iet, bet veikals pastav...
Interesantākais ir tas, ka PTAC lēmumu sarakstā nav NEVIENA lēmuma, kurš attiektos uz šo veikalu. Secinājumus izdaram paši. Vai nebūtu laiks pārbaudīt, vai kādam no PTAC netiek likts ķepā?
Pārliecinamies paši: http://ptac.gov.lv/page/215?search=king&day=&month=&year=&category=0 - tas vienkārši nav iespējams, ka par šo veikalu neviens nav sūdzējies PTAC.
Tāpat tur meklējot, neparādās arī SIA Nittis (ne arī Nitis, kā šis SIA figurē meklēšanas rezultātos google).
Jauki! Seciniet pasi kur Juus dziivojiet, un kaads ir sis "veiksmes staasts"
E-pasta vēstule nav oficiāla atbilde, ja nav saņemta ierakstīta vēstule, pēc likuma SIA NITTIIS ir pārkāpis Jūsu patērētāja tiesības, ar to vien jau var griezties PTAC, arī atbilde ir absolūti nelikumīga. Sūdzību PTAC nav, jo cilvēki pasūdzas te un neizdara galveno, negriežas patērētāju tiesību centrā, jo baidās, ka būs jāmaksā par ekspertīzi un citi izdevumi. NEBŪS! Ja prece pirkta pēdējo 6 mēnešu laikā un saplīst likums paredz, ka tas IR brāķis, SIA NITTIS, var prasīt ekspertīzi, bet paši arī par to maksā, klients NEMAKSĀ.