NS King - Pretīga attieksme pret klientu
Atradām apavus bērnam interneta veikalā un nolēmām doties uz veikalu klātienē tos iegādāties. Mūs sagaidīja ļoti nelaipna pārdevēja. Apskatot asortimentu sapratām ka tos apavus nevaram atrast un jautājām pēc palīdzības pārdevējai. Izstāstījām savu problēmu uz ko man atbildēja diezgan rupji ka vajagot apavu kodu, kodu atradu paradīju. Pārbaudot man pateica apavi ir bet lūk uz paletes un šodien viņu nepakos vaļa, lai arī līdz darba laika beigām vēl biją 2 h un klientu arī bij maz. Es piedāvāju noņemt melno plēvi lai redzētu varbūt viņi ir pieejami paletes virspusē uz ko man atbidēja ka tur tak esot 150 kastes un man jautāja vai es esot traks ko tādu piedāvāt. Man pateica vai brauciet rīt, vai pērkiet ko citu vai neko. Mēs dzīvojam aptuveni 25 km braucienā no veikala. Esam atbraukuši nākamā dienā 12 00 mūs sagaida vēl nepieklājīgāk. Un nekas nav izpakots vēl joprojām. Un saņemam rupju atbildi ka varbūt izpakos tikai vakarā bet varbūt nē. Kāda ir šī veikala politika ja strādā tādi cilvēki kas nav ieinteresēti neko pārdot? Pie tāda apkalpošanas līmeņa man būtu lētāk sanācis tos pasūtīt ar kurjeru
Komentāri (3)
Kur bija problēma pasūtīt internetā? Jebkurā gadijumā palati pakot, nekārtību taisīt dēļ viena pāra un paralēli vel veikalu uzraudzīt un nav zināms vai klients beigās nopirks ir nonsense. Iesaku vienmēr zvanīt un uzzināt vai prece ir pieejama pārdošānā savādāk varat pirkt to kas ir izlikts.
Problēma bij tur ka iegādāties varēja tikai veikalā un pasūtījumu neļāva noformēt internetā. Ja viņš nav pārdošanā tad nevajag atzīmēt ka viņš ir pieejams veikalā.Es tā jau ierados otreiz kā bija teikts un ne no paša rīta. Viens pāris man, viens kādam citam bet labāk nepārdot neko kā kautko
Vienmēr labāk zvanīt un noskadrot savādāk nevar ticēt nevienam interneta veikalam par pieejamību. Pārdēvejai nevajadzēja bez pārliecības teikt tā, bet varbūt nobīde vai arī vakarā izpakots - diemžēl. Nesaprotu pēdējo teikumu, bet labi.