NS King - Nekvalitatīvie apavi, sūdīga apkalpošana
Cilvēki!Nekad neiepērkaties ns kingā! Es dabūju nopirkt apavus pa 40 ls (Puszābakus), uzvilku divas reizes un pamanīju ka zoles šūvuma vietā iekļūst mitrums! Nepagāja mēnesis, es aizgāju pie viņiem, tā stulba direktore lika man rakstīt iesniegumu, un teica ka man nēdeļas laika paziņos! (Atsutis vēstuli). Pagāja nedēļa, atnāk ierakstīta vēstule no galvenā ofisa ar atteikumu (Viņi nepamanīja nekādu ražošanas defektu, un izrakstīja, ja es gribu, varu veikt ekspertīzi, kaut gan es biju pateicis ka uzvilku tikai 2!!! Reizes šos apavus). Vēl gribēju pateikt kā kad nesu pie viņiem apavus, pat pārdevēja pateica kā redz brāķi! Izdomāju ekspertīzi veikt pats, aizgāju pie apavu eksperta, viņš man uzreiz teica kā ir ražošanas brāķis! Pagaidīju divas nedēļas kamēr eksperts veica ekspertīzi un pēc tam aizgāju pie viņiem un man atgrieza naudu! (Gan par ekspertīzi 21 ls gan par apaviem 40 ls)
Ar to gribēju pateikt, ka ns king dara visu iespējamo, lai cilvēkiem negribētos ne mainīt apavus ne veikt ekspertīzi. Jo tas aizņem laiku un jāskraida ka trakam uz pastu, uz veikalu un pie eksperta! Un apkalpošana tur arī sūdīga! Viņi pat neatvainojas!
Komentāri (27)
Es uz turieni vispār neeju, pārdot ķīnas ražojuma apavus!Es labak uz Gerkenu aizeju unnoperku letak!
Nelaime ir ta, ka sitiem tirgoniem ieverojami trukst nopietnas konkurences... man ir nacies iegadaties apavus 'Danija' kas ir tads pats kinas produkcijas tirgotajs ka 'ns king', tad tie apavi 3 menesu laika izjuka... resp. tiesam apavi japer vai nu eiropa vai tirgu, jo tirgu tiek tirgota ta pati produkcija kas visos ns kingos un danijas, tikai par tirgus cenu...
Latvijā gandrīz visi apavi nāk no Ķīnas!
Bet par to, ka apavos iekļūst mitrums var būt šāds skaidrojums
- apavi nav piemēroti Latvijas laikapstākļiem un tie ir arī pareizi jākopj - ar to ir jārēķinās!
- pārdevējas nav vainīgas pie tā, ka rūpnīca ražo brāķus un viņas ne vienmēr tos brāķus var pamanīt, bet, ja arī pamana, tad tos laicīgi izņem no aprites, vai pārdod pa zemāku cenu!
- ne katrs cilvēks ir spējīgs būt laipns, visas garās darbadienas laikā, kad strādā 10 stundas no vietas un nedrīkst apsēsties, sevišķi, ja gadās kāds ar dzīvi neapmierināts klients
Tikai gumijas zābaki nelaiž cauri ūdeni!!!!!
ATCERATIES TO!!!
EIROPAS APAVOS nopirku loti labus zābakus, samaksaju latus 50, nostaigāju 2 ziemas, un jau biju aizmirsusi, kas ir slapjas kājas, jāpiebilst, ka zamšādas, tā, kā netikai gumijas zābaki....
Man reiz arī atgadījās šāda veida situācija.. pirms 2 gadiem nopirku puszābakus (80ls) un kā jau skolniece būdama, es šādus apavus nevelkāju ikdienā, tikai nedēļas nogalēs! Pēc mēneša man zolēs parādijās lieli gaisa burbuļi, kas jau bija šur tur ieplīsuši.. gāju, nesu atpakaļ! pārdevēja teica, ka varu samainīt vai saņemt naudu! teicu , ka vēlos naudu, jo tad bija atlaižu laiks un to vietā varēju nopirkt ko labāku. Bet tad izlīda vadītāja un sāka mani lamāt- kā es vispār iedomājoties nest tādus apavus, novelkāti, nekopti utt.. es teicu, ka vispār nēsāju viņus 5.,6.dienas un arī 90% telpās! Viņai tas neinteresējot un ekspertīzē arī nevienam tas neinteresēšot. Viņa visu cilvēku priekšā mani apkaunoja un tāpēc es tomēr izdomāju, ka veikšu ekspertīzi, jo labi zināju, ka neesmu viņus nostaigājusi un kopu arī cītīgi! Kad iesniegums bija uzrakstīts, viņa piedāvāja pēkšņi remontiņu, citēju :"Bet meitenīt, tas tev aizņems laiku + dabūsi atpakaļ zābakus, pēc ekspertīzes ne nauda būs, ne zābaki!" nepiekritu! Un pēc divām nedēļām laimīga devos pakaļ naudai :)
Nepieklājīgas maitas tur strādā!!!
Man NS King apavi jau kalpo 3 gadu... Tā kā Spices NS King ir ļoti labs...
Bet apkalpošana gan laipna, pilnīgi nepatīkami iet pie kases!
Nu gan, es esmu vairākas reizes iepirkusies un man viss ok! Laikam tāpēc ka skatos pati ko pērku un kāda kvalitāte, nevis uz dullo paķeru.
4itaju i udivljajus, obuv tam vsegda xorowaja, i prodovci o4en' xorowie.
Olegs - pravelno lu4we v Gerkense pokupajte, a ewe lu4we na bazare u ciganov, dewevo budit.
Inga- a vi na sebja posmotrite s kakim licom vi podxodite k kasse.Kak mowet bit 4to vse prodovci takie ploxie.
NS KING krāpj patstāvīgos pircējus!!!
25.01 iepirkos ns king veikalā Origo centrā. Visā veikalā izkārtnes -10%, bet maksājo jāmaksā vairāk kā cenu zīmē norādīta k.k. cena.Pārdevējas Jūlija un Ināra apgalvo, ka k.k. atlaides esot samazinātas.VAI TĀ NAV PATSTĀVĪGO KLIENTU KRĀPŠANA?
Man gan patīk iepirkties NS KING, apkalpošana laba un arī par apavu kvalitāti nevaru sūdzēties.Nezinu, kas tiem cilvēkiem ir pret NS KING
Man patīk tas veikals
Apavus vajag kopt, tad tie arī kalpos ilgi.Paskatieties uz cilvēkiem, ar kādiem apaviem viņi staigā, pasitņi novalkāti tā, ka jau staigā ar papēdi vien, un nerunāsim vispār par ziemas apaviem
Līdz šim arī domāju, ka NS King var pirkt apavus, bet biju stipri kļūdījies. Līdz šim nevienā veikalā nav atteikuši pieņemt vai labot brāķus, bet NS King ir pirmais, kas absurdi atsaka. Gandrīz pēc mata kā pirmajā komentārā. Silti iesaku tur neiepirkties!!! Riebjas, ka acīmredzamu brāķi neņem atpakaļ un liek čakarēties, cerot, ka es to nedarīšu un tādējādi vieņiem ietaupīsies nauda!
Man tas pats, pirmdien nesīšu uz ekspertīzi.
Man līdzīgs gadījums. Nopirku zābakus pa gandrīz 80Ls (ražotājs Cara). Pēc nedēļas uz zābaka potītes noberzās āda tā, ka ādas virsslānī pat caurumi izveidojās vairākās vietās Aiznesu uz veikalu atpakaļ, uzrakstīju pretenziju - saņēmu atbildi, ka tas nav ražošanas defekts! Vai nav jokaini, ka "kvalitatīvi" apavi jau pēc nedēļas šādi novalkājas?! Pie kam, vilku šo zābakus ne katru dienu šīs nedēļas laikā! Nesīšu ekspertīzei! Un diez vai šajā veikalā vēl iegriezīšos.
Mēs arī ar viņiem cīnīsimies, ziemas zābakiem pa 80 ls pēc pāris valkāšanas reizēm zole līmējas vaļā gan uz papēža gan sānos- šie saka valkāšanas vaina. Fui! neiesaku tajos NS-King veikalos iepirkties, tad jau labāk tirgū pirkt pa 15ls un katru mēnesi jaunus tur kvalitāte labāka.
Šoreiz runāju par t/c Spices veikalu NS King.Situācija bij tāda, ka uz akciju rēķinu arī es gribēju tikt pie jauniem zābaciņiem...Aizgāju uz NS King, kur parasti ir apavi manai gaumei un atradu sev vēlamus apavus...kā par nelaimi šiem zābakiem akcija nebij, bet tā kā cena nebij milzīga (40ls)nopirku manis izvēlētos lakādas zābakus.Nākošā dienā, laimīga, uzvilku kājās un braucu uz darbu, aizejot līdz darbam(ar kājām no Krastmalas līdz Doma lauk.)konstatēju, ka kājas slapjas.Vienam tā kā varēja redzēt, ka atnākusi līmētā maliņa vaļā, bet otram nekas redzams nebij.Aiznesu, lai taisa, pārdevējas ar pārgrieztiem ģīmjiem(kā jau vienmēr, iztraucēju, kad visas sapulcējušās aiz letes klačojas) pieņēma un lika uzrakstīt iemeslu kas neapmierina.
Pēc 10 darba dienām zvans, ka varu iet pakaļ zābakiem, nopriecājos, ka tagad viss būs kārtībā. Bet nākošajā dienā uzvelku kājās, aizeju līdz darbam un situācija tā pati [slēpt]@ Jau pamatīgi noskaitusies, nesos atpakaļ uz veikalu.Situācija atkal tā pati - neapmierinātās pārdevējas, šoreiz krievu sieviete kautko atburkšķ lauzītā latv.val., bet pieņem manus zābakus.
Pēc 10 darba dienām atnāk vēstule kurā rakstīts, ka ar zābakiem viss esot kārtībā, brāķis neesot, bet pati esot vainīga, jo purnos esot nosista virskārta (jā, purniņos patiešām ir lakāda nonākusi nost, jo laikam esmu atsitusi pret bruģi, bet tas laukums ir sērkociņgalviņas lielumā, knapi pamanāmi )un ja vēlos, varu iesniegt uz ekspertīzi, bet jāmaksā pašai. Un tas mani patiešām sadusmoja!
Nu tad gaidu, kad zvanīs no veikala un teiks, ka varu iet pakaļ zābakiem, bet zvana nav.Paiet 2as, 3 dienas, bet nekā, 4tajā dienā braucu un jautāju...pārdevējas aizmirsušas piezvanīt! :D:D Jauti!
Bet kad iznesa manus zābakus, man jautri vairs nebij, jo, lakādas zābaki, kas jau tā locījuma vietās ar laiku izskatās briesmīgi, bij vienkārši salocīti!Purngals bij pielocīts zābakam! Es biju šokā!Bet pārdevēja mierīgi mēģināja atlocīt atpakaļ, kas viņai neizdevās, un lika man parakstīties, ka esmu saņēmusi zābakus
Maigi teikts, ka es viņus gribēju uzspridzināt!
Katrā ziņā es nesaprotu, kāpēc šī uzņēmuma vadība neko nedara lietas labā, redzot cik daudz negatīvu rakstu un emociju ir par viņu darbinieku attieksmi un apavu kvalitāti!?!
Es domāju, ka vēl ir miljons tādu neapmierinātu sieviešu, vienkārši viņas par to parunā tikai savā starpā un neapmierinātību nepublisko!
Fui - vadībai!
Nu man arī ļoti negatīva attieksme radusies šajos 2 mēnešos pret NS King apaviem!
Martā nopirku 2 kurpes - melnas un baltas. Melnās sāku velkāt uz darbu uz reiz un pēc nepilna meneša velkāšanas man apavos parādijās ādas plīsums. Aizensu uz TC Domina veikalu tos atpakaļ, bet pēc nedēļas saņēmu vēstuli, ka apaviem nav ražošanas defekts, bet gan valkāšanas vaina!
Interesanti gan - kā ir jāvelkā apvai, lai mēneša laikā saplīstu āda????
Otrs jaukākais monents - šonedēļ pirmo reizi uzvilku otras manis pirktās baltās kurpes, kuras jau pēc 3 stundām man darbā saplīsa!
Protams - nakamjā dienā devos atkal uz TC Domina, kur mani apkalpoja "ļoti" laipna pārdevēja Olga. Tiešām brīnos, ka ar tādu attieksmi var strādāt klienu apkalpošanā. Jutos tā it kā būtu nodarījusi kādu noziegumu, aiznesot apavus. Izstrīdējāmies, bet apavus man pieņēma atpakaļ!
Nu lūk, arī mana māsa nopirka NS Kingā apavus un šajā nedēļā tos aiznesa atpakaļ, jo zole līmējas vaļā!
Interesanti ne??????
Super kvalitāte...
Neiesaku nevienam pirkt NS King apavus!!!
http://antireklama.lv/ru/ns-king/comments/topic-12612/3.html
Gluži tāda pati situācija. Nopirku nesen apavus Alfā, panēsāju kādu nedēļu - skatos pazole iesprēgājusi abās kurpēs. Purngalus, kas bija atlīmējušies salīmēju pati. Lūk, uzrakstīju iesniegumu, pēc kā saņēmu atbildi, ka pati esmu vainīga un piedāvāja man remontu. Tā kā negribēju kasīties un kurpes bija vajadzīgas steidzīgi, piekritu. Kad saņēmu atpakaļ kurpes tām bija pielīmēti kroplīgi papēži, tātad kurpes bija zaudējušas sākotnējo izskatu. Bet, labi, pievēru acis arī uz to. Uzvelkot kurpes pirmo dienu pēc remonta, pēc stundas bija nākamais plīsums pazolē. Tagad redzēsim, kas būs, bet principā viss laiks, kad man bija jānēsā pirktie apavi tūlīt, tūlīt būs pagājis. Un pirkt apavus vēl šajā veikalā vairs nevēlos.