www.sudzibas.lv NS King Kvalitāte,attieksme

NS King - Kvalitāte,attieksme

Šoreiz runāju par t/c Spices veikalu NS King.Situācija bij tāda, ka uz akciju rēķinu arī es gribēju tikt pie jauniem zābaciņiem...Aizgāju uz NS King, kur parasti ir apavi manai gaumei un atradu sev vēlamus apavus...kā par nelaimi šiem zābakiem akcija nebij, bet tā kā cena nebij milzīga (40ls)nopirku manis izvēlētos lakādas zābakus.Nākošā dienā, laimīga, uzvilku kājās un braucu uz darbu, aizejot līdz darbam(ar kājām no Krastmalas līdz Doma lauk.)konstatēju, ka kājas slapjas.Vienam tā kā varēja redzēt, ka atnākusi līmētā maliņa vaļā, bet otram nekas redzams nebij.Aiznesu, lai taisa, pārdevējas ar pārgrieztiem ģīmjiem(kā jau vienmēr, iztraucēju, kad visas sapulcējušās aiz letes klačojas) pieņēma un lika uzrakstīt iemeslu kas neapmierina.
Pēc 10 darba dienām zvans, ka varu iet pakaļ zābakiem, nopriecājos, ka tagad viss būs kārtībā. Bet nākošajā dienā uzvelku kājās, aizeju līdz darbam un situācija tā pati [slēpt]@ Jau pamatīgi noskaitusies, nesos atpakaļ uz veikalu.Situācija atkal tā pati - neapmierinātās pārdevējas, šoreiz krievu sieviete kautko atburkšķ lauzītā latv.val., bet pieņem manus zābakus.
Pēc 10 darba dienām atnāk vēstule kurā rakstīts, ka ar zābakiem viss esot kārtībā, brāķis neesot, bet pati esot vainīga, jo purnos esot nosista virskārta (jā, purniņos patiešām ir lakāda nonākusi nost, jo laikam esmu atsitusi pret bruģi, bet tas laukums ir sērkociņgalviņas lielumā, knapi pamanāmi )un ja vēlos, varu iesniegt uz ekspertīzi, bet jāmaksā pašai. Un tas mani patiešām sadusmoja!
Nu tad gaidu, kad zvanīs no veikala un teiks, ka varu iet pakaļ zābakiem, bet zvana nav.Paiet 2as, 3 dienas, bet nekā, 4tajā dienā braucu un jautāju...pārdevējas aizmirsušas piezvanīt! :D:D Jauti!
Bet kad iznesa manus zābakus, man jautri vairs nebij, jo, lakādas zābaki, kas jau tā locījuma vietās ar laiku izskatās briesmīgi, bij vienkārši salocīti!Purngals bij pielocīts zābakam! Es biju šokā!Bet pārdevēja mierīgi mēģināja atlocīt atpakaļ, kas viņai neizdevās, un lika man parakstīties, ka esmu saņēmusi zābakus
Maigi teikts, ka es viņus gribēju uzspridzināt!
Katrā ziņā es nesaprotu, kāpēc šī uzņēmuma vadība neko nedara lietas labā, redzot cik daudz negatīvu rakstu un emociju ir par viņu darbinieku attieksmi un apavu kvalitāti!?!
Es domāju, ka vēl ir miljons tādu neapmierinātu sieviešu, vienkārši viņas par to parunā tikai savā starpā un neapmierinātību nepublisko!
Fui - vadībai!

G

Komentāri (14)

V veselibaunskaistums.lv 28.02.2010

labaakie zaabaki - www.veselibaunskaistums.lv

Z Zane 01.03.2010

Lasot šeit izvietotās daudzās sūdzības par NS KING, man ir pilnīga pārliecība, ka šajos veikalos tiešām nevajag iepirkties. Ja grib sev problēmas, tad var riskēt, bet labāk tomēr neriskēt. Apavus var nopirkt arī citur. Katrā ziņā es skatos, kāda ir veikala attieksme tad, ja ir gadījies defekts. Tā jau ir veikala vadības politika.

S savējais 01.03.2010

Esmu vairākas reizes iepircies NSKings veikalos, nevienam no apaviem nekādu defektu nav bijis, vienas no kurpēm nēsāju jau 2 gadu, sestdien aiznesu kurpniekam, lai uzsit pazoles, šis paskatījās un teica - jums gan ir ļoti kvalitatīvas kurpes! Vēl n-tās sezonas varēsiet nostaigāt.
Tāpat esmu šajos veikalos pircis apavus meitai. Zinot, kā bērni staigā - nevaru sūdzēties, apavi tiešām kalpo gods godam!
Izskatās drīzāk, ka Tev ir kāda nomelnošanas kampaņa pret veikalu NSKings, jo šajos veikalos regulāri ir foršas atlaides un daudz foršu apavu modeļu. Arī cilvēki apgrozās! Acīmredzot konkurentiem tas ir ne pa zobam! :)

S Shadowbird 01.03.2010

Savējais, tas, ka tev paveicās, nemaina statistiku. Arī man zābakiem otrajā uzvilkšanas reizē vienkārši noplīsa metāla āķītis, kur šņori sien cauri. Nešana uz garantiju bija, kā jau aprakstīts — pie pirkuma tik laipnās pārdevējas, sapratušas, ka es nesu uz garantiju, momentā sapīka un vienkārši atteicās mani apkalpot rindas kārtībā — lika gaidīt, kamēr apkalpos visus pārējos pircējus. Brāķi gadās katram, sūdzības ir par tieši par attieksmi un apkalpošanu.

Sazvērestības teorijas domāt var no rīta līdz vakaram, bet der arī loģiski padomāt, kas ir ticamāk — ka veikals krīzes laikā algo lētākus, nevis labākus, darbiniekus un cenšas izvairīties no brāķu kompensācijas, vai ka veikala konkurenti, savstarpējo konkurenci aizmirsuši, pēkšņi sametušies uz vienu roku, lai nomelnotu tieši vienu NS King. Un ja jau citi veikali ir tik ļoti sliktāki, kur ir sūdzības par tiem? Vai varbūt visa šitā lapa ir NS King konkurentu radīta tikai nomelnošanas mērķim un citas apavu sūdzības tiek dzēstas? :D

G Gita 17.03.2010

Mana mīļākā nodarbe nav šeit sēdēt un izteikt savas negatīvās emocijas. Bet pēc pēdējā gadījuma mans mērs bij pilns un gribējās darīt to zināmu citiem. Bet ienākot šajā mājas lapā redzu, ka vēl vesels kvantums ar neapmierinātiem klientiem...
Tā lūk!

S Sandra 24.03.2010

Tad ko Jūs visi ejat uz NS KING pirkt, laikam patīk savās dusmās vārīties.Ja nepatīk tad nepērciet tur apavus.Nopērk par 20, Ls apavus, un tad grib, lai 10 gadus kalpotu.Pēciet apavus par 200, -Ls un tad kaut ko tur varat murmināt.Man gan patīk NS KING pērku apavus visai ģimenei, jo kopju apavus un viss ir kārtībā.Es tikai par NS KING .NS KING vissforšākais veikals.

K Ketrin 17.05.2010

"Ns King" visu laiku bija ok, bet šodien, kad es viņiem atnesu atpakaļ somu, pārdēvēja bija forša. Gandrīz kliedza uz mani uz stāstīja, ka somai pa 30 Ls, tādai arī jābūt...nekvalitatīvai!! Un teica, ka somas neviens viņiem nenes! Esmu šokā, tagad gaidīšu atbildi, bet jau sapratu, kas tas par organizāciju :(

N nora 07.06.2010

Esmu šokā par apavu kvalitati šajā veikalā.Man konkrēti visas zoles atnāca vaļā pēc 20 minūtēm.Laiks bija sauss, mitrums klāt netika.Nav svarīgi vai viņi maksā 10, vai 100 ls, ja apavi ir saplīsuši, tad nauda ir jāatgriež. Svēti esmu sev apsolījusi šajā veiklā kāju vairs nespert.

N Natalija 07.08.2010

Kādus divus gadus atpakaļ biju nopirkusi šajā veikalā ziemas zābakus un pagājušā gadā rudens kurpes- pret apavu kvalitāti un pārdevēju attieksmi līdz šīm nekādu problēmu nebija, līdz brīdim, kad šā gada jūnija mēnesī iegādājos vasaras kurpes. Pēc pirmās valkāšanas reizes- - aiznesu savam kurpniekam nomainīt papēža pasitni, bet tā kā tas ir gandrīz ar visiem apaviem, par to nekādu pretenziju man nebija, pie reizes kurpnieks veica profilaksi apavu pazolei pie purngala, jo ta tajā vietā bija padilusi. Pēc kādām vēl 5 valkāšanas reizēm, turklāt jāatzīmē sausā laika periodā, pamanīju, ka apavu zolē parādījās plaisas. Aiznesu atpakaļ uz veikalu, uzrakstīju protams iesniegumu, viss kā nākas, pārdevējas pateica, ka pēc 10 darba dienām atnāķs atbildes vēstule. Nākamaja dienā man zvana no veikala un saka, ka varu nākt mainīt apavus, biju pārsteigta, ka tik ātri man kāds ir devis atbildi. Protams nākamajā vai aiznākamajā diena -pēc zvana saņemšanas, devos izvēlēties citas kurpes, taču pārdevējas atbildēja, ka nevar man samainīt, jo redziet esmu nesusi tos uz remuntu un ka viņu likumos rakstīts, ka tādus apavus viņi nemainot un naudu atpakaļ neatgriežot, japiebilst, ka tādi viņu likumi nav ierakstīti viņu apavu lietošanas grāmatiņa!!! Un tad pārdevējas pateica, lai es gaidu atbildi! Tagad esmu saņēmusi atbildi, protms, ka tas nav ražošanas defekts utt., ka varu pieteikt ekspertīzei. Apavi maksāja maz, ekspertīze sanāks dārgāk, nezinu vai to veikšu, bet vnk uzkrita uz nerva, ka viņiem uz visiem gadījumiem viena un t ā pati atbilde! Ir saprotams, ka brāķis var gadīties ikvienam un neatkarīgi no apavu cenas. Zinu tikai to, ka šajā veikalā vairs neiepirkšos - un vairāk tomēr tīri viņu attieksmes dēļ!

J Juris 06.10.2010

Žēl, ka visi naski rakstītāji ir pārsvarā par sliktajām lietām!!! Nu cik gan rakstus jūs esiet redzējuši, kuros būtu teikts: Pagājušajā gadā aizgāju uz X veikalu, nopirku kurpes, katru dienu nēsāju, bet vēl joprōjām kā jaunas! :))) Visi tikai slikto pamana! Ak nabaga, nabaga tautieši, par ko gan mūsos tāds naids...!? :)
Uztaisam mājas labu: labās atsaukmes! Cik cilvēki papūlēsies ieiet šajā mājas lapā un tērēt laiku, lai kādu palielītu?!

K Kristīne 13.01.2011

Pilnīgi smieklīgi palasot visas sūdžibas šeit par NS KING. Arī man šis bija viens no mīļākajiem veikaliem, apavi pēc manas gaumes... NEKAD nebija gadījies nekādas problēmas ar apaviem līdz šim brīdim.. kad jau vairāk kā mēnesi mani vienkārši čakarē... sūta ofiss no sevīm, pie veikala vadītājas.. veikala vadītāja(kas kā visiem izrādās atvaļinājumā :D ) sūta atpakaļ pie ofisa... vairāk kā nedēļu nevar atbildēt uz e-pastu... tieši tāda pati situācija.. apavu zole atlīmējās pēc pāris uzvilkšanas reizēm - pat no mašīnas aizejot līdz darbam pāris metrus un pēc tam no mašīnas ienākot mājās... esot pilnīgi mana vaina, ekspertīze teica, ka nav brāķis, varu taisīt ekspertīzi pati par savu naudu, ka pati esmu vainīga pie tā, ka atlīmējušies... piedāvā tikai remontu.. par naudas atgriešanu un apavu apmaiņu pat dzirdēt negrib... nekas.. es vēl pacīnīšos.. liekas ka arī visa ziema paies(kaut gan pirku apavus rudenī), kamēr nonāks pie kāda risinājuma... atbidēju viņiem ļoti vienkārši, ka pati ar līmi māku salīmēt zābakus un, ka nekādam remontam nepiekrītu... tas viņiem laikam nav pa prātam... viņiem IR jāatdod nauda vai jāsamaina apavi, ja man neapmierina viņu prece! un viņi NEDRĪKST uzspiest remontu kā vienīgo veidu, ko viņi var izdarīt!

NEKAD vairs nesperšu kāju šajā veikalā!!!

J Juris 13.01.2011

Nezinu... man liekas ka NS King ir lētais veikals. Pērkat Ecco apavus un tur būs labāka kvalitāte. Vai arī vēl labāk pērkat apavus no ebay! Tas ir lētāk! Un kvalitāte arī ir laba! Latvijas firmeles vārās lai varētu ar BMW X6 braukt un māju Spānijā nopirkt un uzturēt... Tāpēc tas viss pie mums mega dārgi! Un ja grib lētāk, tad kvalitāte nekāda!

A Alek 18.01.2011

patiesi viņiem ir ļoti nekvalitatīvie apavi!

Nesen nopirku ziemas kurpes - kājas ļoti salst.

Kad sāka kūst sniegs vispār slapjas iekšā.

Neesmu nekāds buržujs un 45 Ls priekš manis ir liela nauda.

Mēģināšu griezties PTAC, jo tas reāli apdraud manai veselībai

K Kristīne 08.04.2011

Nezin kāpēc mani šī sūdzība nepārsteidz. Es arī NS Kinga nopirku zābakus, kam pēc nedēļas nokrita papēdis. Aiznesu uz veikalu - papēdi salaboja. Bet ar to jau viss vēl nebeidzās, pēc kāda laika apaviem saka audums "nākt" no zoles vaļā, aiznesu uz veikalu - salaboja. Un tad man jautājums, kā tos apavus labo, kāds kurpnieks, ja pēc tās reizes es šos apavus esmu nesusi vēl četras reizes, un pēdēja reizē kad man iedeva apavus apskatīt vai viss kārtībā - man acis iepletās - jo apavi nebija salaboti. Pārdevēja tik acis bola, un jau kuro reizi man saka lai nakot kad ir veikala vadītāja, kura strādā līdz plst 17:00 (interesants gan viņai tas darba laiks). Godīgi sakot, attieksme kā pret klinetu drausmīga, tad jau tiešām nav starpība kur pērk vai NS kingā vai tirgū.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes