NS King - Krāpšana, bojājums
2020.gada oktobra beigās nopirku zābakus. Pēc četriem mēnešiem zabāki saplīsa. Atplīsa zole abiem apaviem un vienai zābaka jostai nodilis diegs, līdz ar to jostiņa arī ir saplēsta. Biroju sazvanīt neizdevās, tomēr e-veikalu gan. Man ieteica doties uz filiāli, kur pirku apavus (apavus pirku t/c Alfa filiālē). Teica, ka tur pieņems manus apavus un nosūtīs tos, lai izskatītu problēmu. Drīz vien devos uz filiāli, kur tos iegādājos. Tur mani sagaida pārdevēja, kura mani atraida, nemaz nezinot, par kādu lietu vēlos runāt. Tomēr, es tiku uzklausīta. Pārdevēja tūliņ pat sazinājās ar vadītāju, lai noskaidrotu, ko darīt ar maniem apaviem. Pēc sarunas mani apavi netika pieņemti un teica, ka nemainīs tos, kaut arī čeks ir saglabājies. Apavus varēšot pieņemt tikai tad, kad beigsies ārkārtas situācija.
Tad kā īsti ir? E-veikalā saka vienu, bet filiālē saka citu. Un vai patiesi ir tā, ka apavus nevar nosūtīt izskatīšanai šobrīd, nevis tad, kad beigsies ārkārtas situācija?
Komentāri (2)
А что Вы хотели? Если обувь не коженая, то подошва сделана не из сплошного пластика, а из ячеечного.Причём стельки фактически картонные, которые через пару месяцев носки просто превращаются в бумажное месиво, при этом обнажается ячеечная подошва. Такую обувь в мокрую, дождливую погоду носить не стоит: промокнут ноги! Эта обувь рассчитана на носку в морозную погоду, причём не в городе, где улицы обрабатываются солью!
Izlasiest, lūdzu, vēlreiz sūdzību, kuru rakstīju! Runa šobrīd, galvenokārt, nav par apavu kvalitāti, bet gan par to, vai ir iespējams nosūtīt tos uz apskati, un vai ir iespēja samainīt, jo vienā vietā saka vienu, bet otrā - citu.