NS King - Apavu kvalitāte un serviss
Iegādājos sievai apavus veikala NS King ( SIA "Nittis") un pēc 3 mēnešiem apaviem saplīsa priekšējā daļa (plastmasas ieliknis).
Atnesu apavus uz veikalu, uzrasktot iseniegumu un pēc laika saņemu atbildi, ka ražošanas defekts anv konstatets. Pie atbildes bija ari pielikts ar roku uzrasktīta zimite ar visrksrakstu “Konsulācija” no apavu salona “Elegants” ar eksperta parakstu IB Eksperts, it ka ražošanas defekts nav konstatets. Ta ari uzraksīts “apavien nav ražošanas defekta” , nekadas papildus informācijas, ka viņi to konstatēja, pēc kadas mētodes, kadus standartus izmantoja un t.t. Interesanti mums arste, būve un mūsu drošību nodrošina ari tadi eksperti? Pats skumakais ka PTAC ( Patērētāju tiesību aizsardzības centrs) atbildi no NS King un no eksperta pieņema un atzina, ka viņi neko nevar izdarīt jo nodrošina tika rekomendējoši konsultatīvo funkciju. Un ari jautājums vai vispār no PTAC ir kādā jēga, vai viņi var risināt jautājumus ar lieliem uzņēmumiem ka NS King, vai tikai draudēt maziem veikaliņiem?
Vel kad mēkleju rekvezitus viņu majas lapa izlasīju “Kvalitāte, kura ir nopelnījusi mūsu uzticību!” skan loti mocīgi ņemot vera sūdzibu skaitu.
Pievienot komentāru