Nostra - Slikts serviss
Veicu pasūtījumu šajā internetveikalā trešdienas vakarā, ceturtdien pašam nācās sazināties ar veikalu, kas arī izdevās tikai pēc 2 reizes, jo zvana laikā tas pārtrūka ar tekstu: “aplikācijas kļūda” un zvans tika nolikts. Tad nu pēc sazvanes un jautājumu par produktu saņēmu tikpat loģisku atbildi, ka preces apraksts esot savāds un nevarot šobrīd atbildēt taču sazināšoties. Meitene bija atsaucīga un stundas laikā atzvanīja jau ar precīzu informāciju. Nosūtīju maksājumu, nosūtīju arī maksājuma uzdevumu jo grāmatvedība un viņa esot atsevišķi, un nevar savādāk pārliecināties. Par cik tas ir internetveikals vienīgā iespēja saņemt produktu ir ar “omniva”, tad nu lūdzu lai atsūta arī izsekošanas nr. Pie apstiprinājuma, ka produkts ir saņemts. Šodien ir pirmdiena, zvanu uz jau minēto kompāniju un jautāju, kā lai noskaidroju kad saņemšu produktu, nosaucu pasūtījuma nr. Uz ko man jau šajā reizē atbild, ka šāda nr nav. Un vai es vispār saprotu kur esmu piezvanījis? Pēc paskaidrošanas ka zvanu uzņēmumam “nostra” (neredzu iemeslu rakstīt ar lielo burtu) man pajautā vārdu uzvārdu un cenšas piedāvāt mistiskas led lampas!? Jautāju vai tas ir kāds joks un vai viņi nodarbojas ar krāpniecību, uz ko saņēmu “ļoti laipnu atbildi” lai es paklusējot un ļaujot viņai izteikties - tad nu dzirdēju kaudzi paskaidrojumus ka viņi apkalpojot vairākus internetveikalus un viņi nevar redzēt un pārskaitīt visu, tad nu šo visu noklausoties beidzot prasīja vēlreiz pasūtījuma nr. Un par brīnumu tagad viņa to redz, protams, ka uz lūgumu pateikt kad produkts beidzot atnāks viņa vairs neatbildēja pateica tikai, ka nosūtīs sūtījuma nr. E-pastā un nolika klausuli...
Pievienot komentāru