www.sudzibas.lv NOKIA 1616 Atteikums garantijas remontam

NOKIA 1616 - Atteikums garantijas remontam

2011.gadā 30.jūlijā SIA "VEIKSME un K"(TL TEHNOLAND) iegādājos mobilo tālruni NOKIA. Pēc pāris mēnešiem mobilajam tālrunim pārstāja strādāt trīs pogas-klausule, palīgpoga un 8. Aiznesu uz veikalu pārliecībā,ka tiks veikts remonts pēc garantijas. Pēc mēneša man piezvanīja pārdevējs un teica,ka es varu nākt pēc sava telefona. Atnākot uz veikalu man uzreiz iebāza espertīzes Aktu,kur tiek atteikts garantijas remonts jo defekti ir radušies nevīžīgas ekspluatācijas rezultātā mitruma radīto bojājumu dēļ un ka remonts tiks veikts par maksu. Kad es sāku paskaidrot savu nevainību bojājumos, iejaucās pārdevēja un sāka man stāstīt, ka es iespējams ar mitrām rokām aizstiku pogas......šī nekaunība mani satrieca.
Es pirmo reizi saskaros ar tik negodīgu situāciju jo esmu pārliecināta,ka nekāds bojājums no manas puses netika veikts,mobīlajas tālrunis pārsvarā atradās mājās un minimāli tika izmantots.
Ko man darīt tālāk? Kā man pierādīt savu taisnību un panākt remontu pēc garantijas vai citu kompromisu?

N

Komentāri (3)

S silk182 13.01.2012

Gadījumā pie remontlapas neierakstīja pārdevējs savās piezīmēs "saskrāpēts ekrāns un pats korpus" ???

N Nata 13.01.2012

Neirekastīja. Telefons izskatās kā neskarts un es pati kontrolēju ko viņč raksta.

M mja 13.01.2012

neatkariga ekspertize-normals risinajums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes