NOKIA 1616 - Atteikums garantijas remontam
2011.gadā 30.jūlijā SIA "VEIKSME un K"(TL TEHNOLAND) iegādājos mobilo tālruni NOKIA. Pēc pāris mēnešiem mobilajam tālrunim pārstāja strādāt trīs pogas-klausule, palīgpoga un 8. Aiznesu uz veikalu pārliecībā,ka tiks veikts remonts pēc garantijas. Pēc mēneša man piezvanīja pārdevējs un teica,ka es varu nākt pēc sava telefona. Atnākot uz veikalu man uzreiz iebāza espertīzes Aktu,kur tiek atteikts garantijas remonts jo defekti ir radušies nevīžīgas ekspluatācijas rezultātā mitruma radīto bojājumu dēļ un ka remonts tiks veikts par maksu. Kad es sāku paskaidrot savu nevainību bojājumos, iejaucās pārdevēja un sāka man stāstīt, ka es iespējams ar mitrām rokām aizstiku pogas......šī nekaunība mani satrieca.
Es pirmo reizi saskaros ar tik negodīgu situāciju jo esmu pārliecināta,ka nekāds bojājums no manas puses netika veikts,mobīlajas tālrunis pārsvarā atradās mājās un minimāli tika izmantots.
Ko man darīt tālāk? Kā man pierādīt savu taisnību un panākt remontu pēc garantijas vai citu kompromisu?
Komentāri (3)
Gadījumā pie remontlapas neierakstīja pārdevējs savās piezīmēs "saskrāpēts ekrāns un pats korpus" ???
Neirekastīja. Telefons izskatās kā neskarts un es pati kontrolēju ko viņč raksta.
neatkariga ekspertize-normals risinajums.